מורות ותיקות ומנוסות שיענו על כל הצרכים שלכן

לימוד יוגה לנשים

יוגה היא תרגול פיזי מדויק ומעצים. בנוסף היוגה היא גם תפישת עולם רחבה שמסייעת לפתח את המודעות ולהשיג שלווה. כל אישה, בכל שלב בחיים ובלי קשר ליכולות הגופניות שלה, יכולה להיתרם מאוד מתרגול קבוע. עוד יתרון של יוגה הוא שאפשר לתרגל את השיטה גם בבית ובעצם בכל מקום, ללא צורך בציוד מיוחד – אם כי כן יש ערך מוסף לעבודה בקבוצה. בכל מקרה הבסיס הנכון הוא לימוד יוגה לנשים בהריון, כדי להבין בדיוק איך לבצע כל תנוחה באופן מדויק וכן את העקרונות הבסיסיים של התרגול. בסטודיו פראנה יוגה תוכלי ללמוד את רזי השיטה עם מורה מנוסה ובאווירה נעימה ומאפשרת.

התועלות של לימוד יוגה לנשים

* פיזית – תרגול יוגה מחזק שרירים שונים, מגמיש את המפרקים, משפר את זרם הדם, מפחית את השכיחות של כאבי גב, הופך את היציבה לטובה יותר וכן מחזק את רצפת האגן (תועלת משמעותית מאוד עבור נשים בהריון ואחרי לידה).

* שקט ובהירות – נשים בכל גיל ובכל מצבי החיים מתמודדות עם מגוון רחב של אתגרים. בנוסף המציאות במאה ה-21 מייצרת רעש רב. תרגול יוגה הוא גם זמן של שקט, שקט שמאפשר התבוננות פנימית ללא רעשי רקע והסחות דעת. כתוצאה מכך מושגת בהירות שמובילה לקבלת החלטות טובות יותר.

* חיבור – עוד תועלת משמעותית של תרגול יוגה לנשים היא החיבור הטוב יותר של כל אישה לגוף שלה, ולמי שהיא באופן כללי. הרווח כתוצאה מכך הוא דימוי עצמי יציב וביטחון עצמי גבוה יותר.

* הנאה – בניגוד לאימונים גופניים שבהם יש מרכיב ממשי של קושי, ביוגה הדגש הוא על דיוק וזרימה, ולכן מדובר גם על חוויה מהנה.

מורות מנוסות ומרחב שקט ובטוח

לימוד יוגה לנשים בסטודיו ליוגה פראנה מתקיים באווירה נינוחה, כשגם העובדה שהקבוצה כוללת נשים בלבד תורמת ליכולת של כל אישה להביא את עצמה לידי ביטוי מלא ולהפיק מקסימום תועלת מכל שיעור. המורות בסטודיו מנוסות מאוד בהעברת הידע יקר הערך לנשים, ומקפידות על מתן תשומת לב רבה לכל אחת מהמשתתפות – כדי להטמיע היטב את עקרונות היוגה ואת הדרך המדויקת לבצע כל תרגיל.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני