מה זה איינגאר יוגה ?

איינגאר יוגה שיטת לימוד שמטרתה העיקרית היא דיוק בביצוע התנוחה, המתבסס על צירים הנדסיים פנימיים וחיצוניים הקיימים אצל כל אדם. הדיוק מסייע לחוויה מנטלית הקשורה ליציבות, חיזוק הגוף, שיפור הגמישות ופיתוח חוסן נפשי מוגבר. האמונה היא כי התרגול מתחיל בגוף אך נועד לעלות מעלה, להתחבר לכוחות הרוח ולהשפיע השפעה מיטיבה על הנפש. פראנה יוגה ופילאטיס הוא המקום שלכם לתרגל בצורה אינטימית ונעימה. בואו לרכוש כלים שיכולים לתת לכם המון בכלל היבטי החיים.

למי מתאים איינגאר יוגה

שיטת לימוד איינגאר יוגה מתאימה למתחילים ומתקדמים כאחד. דווקא אלו שאינם מעוניינים בפעילות גופנית דינמית במיוחד יוכלו להפיק רבות מגישה זו. כדי להתחיל לתרגל נדרש כושר גופני בסיסי, אשר כמובן ישתפר עם הזמן. מדובר בשיטה עוצמתית מדויקת ומורכבת. המתרגל ההולך בדרך זו יכול לתרגל במשך שנים רבות ולהמשיך להשתפר ולרכוש כלים חדשים כל הזמן. חשוב לדעת להתאים את השיעור לרמה שאתם באמת נמצאים בה ולהתחיל ברמת יסודות התרגול והבנת הגישה אם אתם חדשים בתחום היוגה.

ייחודיות הגישה

גישת איינגאר יוגה מכילה בתוכה מספר מאפיינים ייחודיים. קודם כל, יש דגש רב על דיוק מירבי באופן ביצוע התנוחות. יש חשיבות לשמירה על הגוף ישר כאשר כל האיברים במקומם. התפיסה היא כי ההנחיות הנוקשות, ההקפדה על ביצוע נכון ומדוקדק מסייעת למתרגל להתחבר לרבדים מעבר לגוף הפיזי, כמו התודעה, עולם הרוח והנפש. בגישה זו נראה חשיבות גדולה גם בזמנים, לרוב בתרגולים נישאר זמן רב בתוך תנוחה ונמצה אותה עד תום. הסיבה לכך היא שהדוגלים בגישה מאמינים כי שהייה בתוך התנוחה מובילה לצמיחה.

מי אנחנו

משמעות המילה פראנה היא כוח החיים. פראנה יוגה ופילאטיס כשמנו כן אנו, יכולים לתרום לחיוניות, לאנרגיה ולכוח החיים שלכם. לכוח החיים משמעויות רבות והוא מונח הכולל היבטים פיזיים, נפשיים ורוחניים. אנו מציעים מערכת שעות מקיפה המתפרשת על פני מספר סניפים במספר הארץ. זו השליחות שלנו לקרב את עולם הרוח אליכם, מבלי לוותר על ההיבט הפיזי כמובן. קחו לעצמכם רגע לשקט נפשי, רוגע, השקעה ודאגה עצמית. אל תוותרו על כל אלו ותיהנו מתחושת אנרגיה מוגברת ושיפורים רבים לאורך טווח.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני