מה ההבדל בין איינגאר יוגה ליוגה רגילה

פעמים רבות נשמע מתאמנים מתחילים וותיקים שואלים על ההבדלים בין הסגנונות השונים ליוגה. מה ההבדל בין איינגאר יוגה ליוגה רגילה היא אחת מן השאלות הנפוצות. ישנם מספר הבדלים בסיסיים המבדלים בין היוגה המוכרת, לרוב אשטנגה או ויניאסה לסגנון האיינגאר. אם אתם מתלבטים באיזה סגנון לבחור, כדאי פשוט להגיע לשיעורי ניסיון בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס. עם מערכת של כל כך הרבה שיעורים באווירה מקצועית, תומכת ונעימה, כל אחד יוכל למצוא את הסגנון החביב עליו ולהתחיל להשקיע בעצמו

מהפ ההבדלים בין איינגאר יוגה ליוגה רגילה – כל ההסברים

אם תשאלו אותנו מה ההבדל בין איינגאר יוגה ליוגה רגילה נגדיר תחילה שמדובר בהבדל בתזמון ובקצב. באיינגאר יש התכווננות לכניסה עמוקה לכל תנוחה, תוך הקפדה על המנח המדויק של הגוף והיכולת להישאר בו פרק זמן. לעומת זאת, בויניאסה יש דגש נרחב יותר על הזרימה ורצף התנועות, מאשר על ההישארות בתנוחה. הקצב הוא מהיר ודינאמי. מעבר לכך, באיינגאר יש עבודה משמעותית מאוד על היציבה. לעומת זאת, בויניאסה נראה עבודה על חיזוק השריר והגמישות בצורה נרחבת יותר. באיינגאר ניתן דגש רב על ההבנה התודעתית של ההישארות בתנוחה לצורך יצירת שקט פנימי ויכולת התמקדות בנשימה. הדוגלים בגישת הויניאסה מאמינים כי ההיבט הרוחני מגיע גם הוא מחזרתיות דינמית על רצף תנועות קבוע. באיינגאר נראה שימוש נרחב באביזרים כדי לדייק ולמקסם כל תנועה, מה שלא מחייב כלל בגישה הרגילה.

יתרונות

לשתי הגישות, בדומה לכלל הסגנונות של תרגול היוגה ישנם יתרונות רבים ושונים בהיבט הפיזי, מנטלי וקוגניטיבי. אם כן, מה ההבדל בין איינגאר יוגה ליוגה רגילה בהיבט היתרונות? באיינגאר ניתן למצוא את יתרונות שיפור היכולות הפיזיות באמצעות השימוש באביזרים. האביזרים הופכים את החוויה למדויקת עבור אנשים עם פציעות הנדרשים להחזרת היכולת הפיזית בהדרגתיות. האביזרים מסייעים לשמירה ושיפור שיווי המשקל, וכך גם שיפור גמישות הגב וחוזקת הרגליים. היתרונות בויניאסה יש שיפור בחוזק השרירים ובגמישות הגוף. בנוסף, תרגול הנשימה מוביל לתחושות רוגע והפחתת ההורמון קורטיזול אשר מוביל לחרדה. ניכר כי לכל גישה יש את יתרונותיה הרבים והשונים, כל שנותר לבחור הוא בהתאם לנטיית לבכם ומה שאתם מעוניינים להשתפר בו.

בואו נצא לדרך

פראנה יוגה ופילאטיס הסטודיו שלכם במרכז. בואו להכיר את מרכזי האימונים אשר דואגים לשים אתכם במקום הראשון. עם יחס אישי, אווירה קשובה ומקצועית ושיעורים כה רבים ומגוונים, כל אחד יכול לצאת לדרך חדשה וליהנות מהשקעה עצמית מוגברת.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני