מהי חשיבותו של פילאטיס לנשים בהיריון

לא מעט פעמים עולה השאלה, מהי חשיבותו של פילאטיס לנשים בהיריון. לרוב נשמע שאלה זו, בטון מעט חושש המגיע מפיה של הריונית שרוצה להתאמן ופשוט לא בטוחה מה יהיה הכי נכון. כבר משלב ההיריון, אנו חושבות בשניים- אנחנו והעובר, ורוצות לבחור את הבחירה המדויקת ביותר עבור שנינו. תנו לנו להרגיע אתכן כי הסגולות הבריאותיות והמנטליות של פילאטיס בזמנים אלו מוכחות מחקרית! עם הצוות הקשוב של פראנה יוגה ופילאטיס את יכולה להיות רגועה שאתם נמצאים בידיים טובות.

מהי חשיבותו של פילאטיס לנשים בהיריון- כל התשובות

על השאלה הקריטית, מהי חשיבותו של פילאטיס לנשים בהיריון? ניתן לענות במספר דרכים. בהיבט הפיזי, מדובר באימונים המותאמים לצרכים הייחודים של הגוף המשתנה. במסגרת התרגולים נעבוד על רצפת האגן ונתרום לאיזון המערכת ההורמונלית. בהיבט המנטלי, נעבוד על נשימות והענקת כלים להתמודדות עם הלחצים הטבעיים שעשויים לצוף בתקופה הורמונלית ומרוגשת זו. מעבר לכך, אימונים בסביבה נשית מכילה ותומכת הן צורך בסיסי לו אתן זקוקות כדי לעבור תקופה זו בצורה מיטיבה! במסגרת השיעורים תכירו לביאות אחרות, שחוות כעת תחושות דומות למה שאתן חוות. תוכלו לשתף, לשאול שאלות ולהבין איך זה עבור כל אחת- מדובר במסגרת מאפשרת שיכולה לספק תמיכה רבה. הוכח כי הקפדה על שגרת אימונים לאורך ההיריון תורמת להשבת תחושת השליטה והחיבור לגוף, גם כאשר צורתו ותחושותיו משתנות תדיר.

דגשים

אתן בטח כבר מבינות מהי חשיבותו של פילאטיס לנשים בהיריון. שימו לב, כי חשוב להתאמן בסביבה ייעודית עם צוות מקצועי שקשוב לצרכים הייחודיים של כל אחת ואחת מכן. גם כשהפעילות מומלצת, נדרשת הקשבה ואחריות אישית על הגוף כדי לשמור על עצמכן.

יחד נצא לדרך חדשה

נשים יקרות, אנו מברכות אתכן על התהליך שאתן חוות כעת, ונרגשות ללוות אתכן בכל צעד ליצירת הנס הפרטי שלכן. היכנסו לאתר של סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס עם המקצועיות הבלתי מתפשרת ותוכלו להתרשם ממגוון שיעורים מומלצים! הצוות שלנו מחכה לענות לכן על כל שאלה, להכיל ולתמוך כדי להפוך את האימונים לחוויה מיטיבה אותה לא תשכחו גם לאחר הלידה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני