מהי הגישה של איינגאר יוגה בתל אביב ?

גישת לימוד זו הומצאה בידי ב.ק.ס איינגאר והגיעה לארץ בידי חלק מהמתרגלים שזכו ללמוד אותה בידי המאסטר. מאפיינים ייחודיים רבים טמונים בגישה זו. אם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות הרבים שיש ליוגה להציע, ולהצליח להוסיף רוגע לחיים במרכז הארץ, תרגול איינגאר יוגה תל אביב זו החלטה מצוינת עבורכם. דווקא בחיים האורבניים הסואנים מומלץ שלא לוותר על רגע של השקעה ודאגה עצמית. פראנה יוגה ופילטיס זה המקום שלכם לתרגולים רוחניים רבים באמצעות הגוף. עם מערכת השעות המקיפה שלנו, כל אחד יוכל למצוא את הזמן שלו להשקעה ודאגה עצמית.

איינגאר יוגה תל אביב- דגשים

גישה זו מתאימה למתרגלים מתחילים ומתקדמים. אם אתם מתחילים המעוניינים להתחיל לתרגל    את השיטה מומלץ להתחיל בקורס יסודות התרגול. יש חשיבות רבה לדיוק התנוחות, שימו לב שאתם מבינים את הרציונל העומד מאחורי תזמון התרגילים והחשיבות במנח הגוף הישר והמדויק. איינגאר יוגה תל אביב – כל האלמנטים האורבניים שאנחנו כל כך אוהבים עם תוספת רוגע, שקט ושלווה. מדובר בשיטה הכוללת השתפרות מתמדת לאורך שנים, גם למתקדמים נמליץ לתרגל במסגרת של סטודיו שיכולה לסייע לדייק את התנוחות.

ייחודיות

בשונה מסוגי יוגה רבים אחרים, כאן מדובר בגישה שיש בה מספר מאפיינים ייחודיים שאינם קיימים בשיטות תרגול אחרות. דגש רב ניתן לביצוע התנוחות ברמת דיוק מירבית ולאורך טווח. בשונה מסגנונות אחרים, בהם אנו מקפצים בין תנוחה לתנוחה וניתן דגש על הזרימה הדינאמית- כאן מדובר בעמידה סטטית הנועדה "לסחוט" את התנוחה. גישה זו תורמת במיוחד לעבודה על יציבות ויכולה לשפר רבות את שיווי המשקל. יש חשיבות גדולה לרצף התנוחות מכיוון וכל אחת מהן עובדת על איבר אחר בגוף. באמצעות התרגול הפיזי, יש שער כניסה לפן המנטלי ולסגנון זה מיוחסים שיפורים פיזיים, מנטליים וקוגניטיביים. איינגאר יוגה תל אביב- השיעורים שלא תרצו להפסיק!

הרשמה

נמליץ למתחילים ולמתקדמים למצוא את השיעורים החביבים עליהם בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס. הסטודיו שלנו יכול להיות בית רוחני, חם, מטפח ומקצועי עבורכם במרכז הארץ. תנו לעצמכם מתנה שתשפיע לטווח הארוך ותירשמו לתרגול הפיזי רוחני המועדף עליכם.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני