מדוע חשוב לתרגל מדיטציה באופן עקבי

מדיטציה היא מצב של ריכוז, קשב ומודעות. תרגול זה נועד כדי לאפשר מצב של שלווה תודעתית ויכולת לחשיבה בהירה המתמקדת ברגע ההווה. ישנן טכניקות רבות ושונות, אשר כולן מוכחות כיעילות בהפחתת חרדה, דיכאון, דכדוך ותחושות של כאב ועצבות. אם כן, מדוע חשוב לתרגל מדיטציה באופן עקבי ולא לעשות זאת רק בזמנים של תחושות קשות? לשאלה זו יש מספר תשובות. כדי לפתח יכולת ריכוז גבוה יותר ותודעה צלולה יותר יש חשיבות בהשתדלות לתרגול מתמיד. מומלץ מאוד לקיים מפגשים משותפים לתרגול. סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס- הבית הרוחני שלכם במרכז הארץ יכול לתת לכם את הכלים ולסייע בפיתוח המשמעת העצמית הנדרשת להתמדה.

מדוע חשוב לכן/ם לתרגל מדיטציה באופן עקבי – כל התשובות

כשמתרגלים מתחילים שואלים אותנו מדוע חשוב לתרגל מדיטציה באופן עקבי אנו מסבירים להם שזו הדרך העתיקה והנכונה לתרגול פרקטיקה זו. ישנם יתרונות רבים המופקים מ"ישיבה" קבועה הקיימת כעוגן בשגרה. מדובר ברגע קבוע ביום אותו אתם לוקחים כדי להתרכז בנשימה, להוסיף רוגע ומחשבה צלולה ולעצור ממרוץ החיים. פעמים רבות, נשמע את החשש מהתחייבות מוגזמת לתרגול, למשל המחשבה שאין לנו 40  דקות ביום שבעה ימים בשבוע. על זה נגיד, שזה ממש לא חייב להיראות ככה. מספיק להציב יעד הגיוני כמו הקדשת עשר דקות ביום, במשך ארבע פעמים בשבוע כדי להרגיש שיפור משמעותי ביכולת הריכוז ושלוות התודעה.

המלצות

עד כה, ענינו על השאלה מדוע חשוב לתרגל מדיטציה באופן עקבי, כעת נעבור להמלצות לדיוק התרגול. כאמור, אנו ממליצים להתחיל מתרגול שאיננו ארוך מדי ומותאם לשגרה שלכם. כדאי להקדיש זמנים קבועים שתוכננו מראש לפעולה זו. רצוי להציב יעדים ריאליים שתוכלו לעמוד בהם, כל אחד לפי השגרה שלו. המטרה במדיטציה היא לסייע לנו בהפחתת השיפוט העצמי, הצבת יעדים שאינם אפשריים עבורנו חורגת ממטרה זו. ההמלצה שלנו למתרגלים מתחילים וותיקים היא לתרגל בקבוצה. מדובר בקבוצות בעלות אווירה ייחודית ושקטה, אשר מסייעות לרכישת המשמעת הדרושה להתמדה בתרגול.

להרשמה

זה הזמן שלכם להתחיל להשקיע בעצמכם. הירשמו לקבוצת מדיטציה בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס ותיהנו מצוות מקצועי, איכותי וקשוב שיעזור לכם לדייק את דרככם הרוחנית וילוו אתכם במסע לשלוות נפש.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני