מגוון ענק של שיעורים ותרגולים

יוגה שיעורים

יוגה היא שיטת אימון ייחודית. מצד אחד תרגול פיזי שמחזק שרירים והופך את הגוף שלנו לגמיש יותר, ומצד שני גם פן רוחני ובעצם פילוסופיה שלמה שנועדה להשקיט את התודעה הרועשת. השילוב הופך כל אימון לבעל פוטנציאל גבוה במיוחד לשפר את איכות החיים מכל הבחינות. אמנם ניתן ליישם את העקרונות של השיטה בכל מקום, וגם לבד, אבל כשרוצים להפיק את מלוא התועלת האפשרית מכל תרגול בייבי יוגה שיעורים מקצועיים, עם מורים מנוסים, הם הדרך המומלצת. בסטודיו פראנה מתקיימים שיעורי יוגה מסוגים שונים, כולם בהנחיית הצוות המיומן ובאווירה נעימה.

למה כשמתרגלים יוגה שיעורים עם מורה מקצועית הם הדרך המיטבית?

* מקסימום דיוק – בניגוד לשיטות אימונים אחרות, יוגה לא מבוססת על הפעלת כוח רב בכל פעולה וגם לא על מספר רב של חזרות לכל תנועה. הדגש הוא דיוק ומיקוד, ולכן אין תחליף להנחיה מקצועית של מורה עם ניסיון בתחום.

* התאמה מלאה לצרכים הספציפיים של כל אחד ואחת – אחד היתרונות של היוגה הוא היכולת להתאים את התרגול למאפיינים של כל אדם, הן מבחינת היכולות הפיזיות והן מבחינת מטרות התרגול. כך למשל ישנן תנוחות ייעודיות לנשים בהריון לטובת התמודדות מוצלחת עם כל השינויים שמתרחשים בגוף.

* התמדה – כולנו מודעים לכך שהלוז האינטנסיבי והימים העמוסים גורמים לכך שבלא מעט מקרים אנחנו מוותרים על פעילויות גם כשברור לנו שהן מועילות ואפילו חיוניות. כשמתרגלים יוגה במסגרת מסודרת, קל יותר להתמיד ולחזק את הגוף והנפש.

מגוון רחב של שיעורים

אם גם אתם החלטתם ליהנות מכל היתרונות של תרגול יוגה שיעורים במסגרת מקצועית מעניקים לכם חופש בחירה נרחב – גם מבחינת השיטה הספציפית וגם מבחינת מועדי המפגשים. בסטודיו פראנה יוגה תל אביב תוכלו להתנסות ביוגה POWER, איינגר יוגה, ויניאסה יוגה, אשטנגה יוגה ועוד, כולם כאמור בימים שונים ושעות שונות, כדי שיהיה לכם קל למצוא זמן נוח מבחינתכם. שיעורי היוגה מועברים ע"י צוות עם ניסיון רב ויכולות הוראה מוכחות, באווירה מקבלת ומחזקת. דגש נוסף הוא קבוצות קטנות כדי שניתן יהיה להתייחס לכל אחד ואחת מהמשתתפים לאורך השיעור ולוודא שהתרגילים מבוצעים באופן המדויק והמועיל ביותר.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני