לעבור את ההריון בקלות ולהגיע מוכנה ללידה

9 חודשי ההריון מציבים בפני כל אישה, או לפחות הרוב המכריע, אתגרים לא פשוטים. השינויים הפיזיים המשמעותיים מקשים על היציבה, מפעילים לחץ רב על רצפת האגן ועלולים להחליש אותה ועלולים להוביל גם לרגשות מורכבים. סדנת יוגה לנשים בהריון מקנה כלים אפקטיביים מאוד להתמודדות אופטימלית עם כל האתגרים הכרוכים בהבאת חיים לעולם. על בסיס סדנא שכזו ניתן לתרגל יוגה בכל מקום ובכל זמן, וכך להכין גם את הגוף וגם את הנפש לחוויה העוצמתית של הלידה, ועוד קודם לכן לעבור את ההריון בדרך הקלה והנעימה ביותר האפשרית. בסטודיו פראנה יוגה מוצעת סדנא שכזו אשר מועברת ע"י מורות מנוסות במיוחד.

מה חשוב לדעת על סדנת יוגה לנשים בהריון?

* תזמון – בשליש הראשון של ההריון לא מומלץ לתרגל יוגה. החל מהשבוע ה-14 ניתן, וכדאי, לנצל את היתרונות הרבים של השיטה. תוכלי להמשיך להתאמן עד סמוך למועד הלידה!

* ניסיון – לא נדרש שום ניסיון ביוגה כדי להשתתף בסדנא לנשים בהריון ועל-מנת להפיק מקסימום תועלת מהתרגול לאורך התקופה המרגשת.

* תנוחות מדויקות שמותאמות במיוחד לנשים הרות – תרגולי יוגה בהריון כוללים תנוחות ספציפיות מאוד, שגם לא מסכנות את העובר ואת האמא וגם מספקות חיזוק לגוף בדיוק במקומות שהוא זקוק לכך במיוחד.

* חיזוק החיבור לגוף ולנפש – סדנת יוגה לנשים הרות היא חוויה מעצימה מאוד גם במישור הרגשי. החיבור לעצמי, הן פיזית והן נפשית, הוא איכות יקרת ערך בתקופה של טלטלות משמעותיות ומאפשר להגיע ללידה עם מקסימום יציבות ושקט נפשי.

לעבור את ההריון בקלות ולהגיע מוכנה ללידה

סדנת יוגה לנשים בהריון היא כאמור בסיס מצוין להריון קל ככל האפשר ולהתאוששות מהירה לאחר הלידה. עבור נשים שמתרגלות שיעורי יוגה באופן קבוע ומודעות ליתרונותיה הרבים, מטרת הסדנא היא לאפשר את ההתאמות המתבקשות לנוכח השינויים הפיזיים והחיים שמתפתחים ברחם. לנשים שעדיין לא התנסו ביוגה, ההריון הוא הזדמנות מצוינת להתוודע לשיטה שאנשים רבים בכל רחבי העולם נעזרים בה לשיפור החיים – וליהנות ממנה גם לאחר ההריון והלידה. בכל מקרה הסדנא של סטודיו פראנה יוגה הינה חוויה מרתקת, גם בזכות המורות המנוסות וגם בזכות האווירה בסטודיו באופן כללי ובפרט במפגש זה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני