תרגול יוגה – החל מהצעד הראשון

תרגולי יוגה עוסקים בתרגול פיזי של הגוף יחד עם חיבור לתודעה. אין צורך להחזיק באמונה מסוימת או עקרונות רוחניים מסוימים בכדי לקבל את המירב מהשיעורים. המטרה של היוגה היא לחזק את הגוף והנפש ולאפשר לכל אחד ללמוד את הדרך שלו להתחבר אל עצמו ולהכיר את עצמו בצורה טובה יותר.

 

תרגולי יוגה הינם מגוונים ועשירים ונוגעים בנושאים רבים ושונים. במהלך המפגש תוכלו להיחשף לתחומים רבים, החל מהדרך ליציבה נכונה ועד להשגת יכולת החיבור ל"עצמי" במהלך התרגול ולאחריו. כל אחד יכול למצוא את החיבור שלו לעולם היוגה, הן מבחינה גופנית והן מבחינת הפן הנפשי של כל אדם. יוגה היא כלי אשר מסייע לפיתוח מיומנויות גופניות, חיזוק שרירים ושיפור גמישות ונשימה. זאת לצד טיפוח של המיומנויות הרגשיות והנפשיות שלכם.

 

תרגול קבוע של יוגה יכול לסייע לכם להקל על מכאובים, מתחים ואי נוחות. זאת על ידי התמדה בתרגול והדרכה צמודה של מורה ליוגה, אשר יכוון את השיעור בעבורכם על מנת שתוכלו למצות את התרגול גם במסגרת מגבלות בריאותיות במידה וקיימות. התרגול הולך ונבנה בהתאמה מלאה לכם. אתם מתקדמים בקצב האישי שלכם ומפתחים את הגמישות, הכוח והסיבולת בקצב שנוח לכם. זכרו להיות ערניים לסימנים של מאמץ יתר בכדי שלא להגיע למצב של כאבים חריפים או פציעות.

 

רגע לפני שמתחילים

קיימות מספר נקודות שיש לשים לב אליהן עוד טרם הכניסה לשיעור היוגה עצמו. זכרו כי גם אם בשלבים הראשונים אתם מתרגלים תנועות בסיסיות, הרי שעדיין קיימת אפשרות לפציעה. עבדו לפי הקצב שלכם והיו קשובים לגופכם. שינויים והתקדמות לוקחים זמן, ועל כן אל תדחקו את עצמכם ואת הגוף שלכם לפינה. בצעו את התרגילים בזהירות ותחת השגחתו הצמודה של המורה שלכם. כך תוכלו ללמוד את הבסיס בצורה הנכונה ומשם תוכלו לפרוח.

 

פראנה יוגה, הינו סטודיו אשר מקיים למעלה מ-100 שיעורים הפזורים לאורך כל השבוע, ברמות שונות ובסגנונות תרגול שונים. אנו מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם מסגנונות היוגה השונים ולראות הכין התרגול פוגש אתכם.

 

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני