לימודי יוגה בקרית אונו: טעויות נפוצות בלימודי היוגה  

יוגה מהווה עולם קסום ומופלא, אשר פותח בפנינו את האפשרות להעצים את היכולות הנפשיות והפיסיות, למצוא את השקט והאיזון הנפשי וכן להעניק המפלט מקצב חיים שאנו חיים בו. תרגולי היוגה עוזרים בשיפור המראה בחיצוני והמצב הנפשי של עוסקים בה, וכן מקנים את היכולת לשפר את הצדדים החלשים על ידי התעמקות והבנה של הנפש.

 

אחד הדברים היפים ביותר של היוגה, שהיא לא תרבות סגורה או סודית, אלא היא נגישה ופתוחה לכל אחד, לכן לכולם הם בעלי הפוטנציאל להגיע לרמות גבוהות של ידע והתעמקות בה. כיום, ניתן לתרגל וללמוד יוגה בקרית אונו, תל אביב וגבעתיים בסניפים של "פראנה יוגה", הסטודיו המוביל ללימודי יוגה. אך, על מנת לסלול את הדרך ללמידה יעילה ולהרגיש את התוצאות עם הזמן, יש להימנע מטעיות נפוצות. אז מה הן הטעויות הנפוצות של יוגים מתחילים?

 

  • מטרה לא מוגדרת מראש – כל יוגה מתחיל חייב להציב סיבה שבגללה הוא החליט לעסוק ביוגה ומה הן מטרותיו. אם אין לו את התשובה לשאלה זו, יש סבירות גבוהה שלימודי היוגה לא יהיו מועילים עבורו.
  • חוסר התמדה – ללא תרגול קבוע והתמדה, לא ניתן להשיג את המטרות שהצבתם לעצמכם. תרגול קבוע הוא אחד מבסיסי ההצלחה של היוגים המתחילים ואחד מבסיסי ההעצמה של יוגים מנוסים יותר.
  • חוסר פתיחות לביקורת עצמית – תרגולי יוגה הינו תהליך יצירתי, אשר מותאם לכל אחד ודורש השתתפות אקטיבית של העוסק בה. ולכן, שיפור טעויות וביקורת עצמית הינה בגדר חובה בלימודי היוגה, ולא ניתן להגיע לתוצאות בלעדיה.

 

הימנעות מטעיות אלו היא תחילת הדרך להצלחה בעולם היוגה הקסום. סניפי "פראנה יוגה" מזמינים אתכם ללמוד ולתרגל יוגה בקרית אונו, גבעתיים ותל אביב באווירה שקטה וביתית. המורים המיומנים שלנו ישמחו לגלות לכם את מירב המידע, הטיפים ולהתאים את תרגולי היוגה במיוחד עבורכם. צרו אתנו קשר עוד היום, ואנו נחשוף אתכם לתרבות היוגה המופלאה של "פראנה יוגה".


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני