כל מה שרצית לדעת על שיעורי יוגה

אין כמו ההחלטה להתחיל להתאמן ולשמור על אורח חיים בריא ומאוזן. למה לא בעצם? הרי ידוע שאימונים ופעילות גופנית תורמים רבות לבריאות ולחיזוק הגוף. אבל, מה אם היה אפשר לעשות יותר מזה? מה אם היה אפשר לדאוג גם לגוף וגם לנפש, באותו הזמן? פראנה יוגה ופילאטיס מציעים מערכת שיעורי יוגה מהנים ומשמעותיים, בהם כל אחד יוכל למצוא את דרכו לשפר את איכות חייו.

איך לבחור שיעורי יוגה

ליוגה סגנונות רבים ושונים, לכל אחד יתרונות שונים ואווירה שונה המלווה את התרגול. אם ברצונכם לתרגל באווירה נעימה, רגועה ואיטית תוכלו לבחור בתרגולי האתא. אם תרצו דווקא לתרגל באופן דינאמי ומהיר כדאי שתתנסו באשטנגה או ויניאסה. אם תחליטו שבא לכם ללמוד להעמיק בכל אסאנה, אולי איינגאר זו ההתאמה המדויקת עבורכן. כך או כך, זה הזמן להתחיל להתנסות ולהתחיל להכניס שיעורי יוגה לשגרה כדי ליהנות משיפור משמעותי באורח החיים.

יתרונות

שיעורי יוגה טומנים בחובם יתרונות רבים. בין היתרונות תוכלו ליהנות מוויסות מערכת הלב והנשימה, איזון מערכת העצבים והמערכת ההורמונלית. מובן כי תרגולים אלו מובילים לחיזוק השרירים, שיפור הגמישות ושיפור היציבות ושיווי המשקל. מעבר לכך, ליוגה סגולות מנטליות רבות. המתרגל המתמיד ייהנה מהיכרות מוגברת עם רגשותיו, תחושת צלילות התודעה ויכולת ליצירת שקט פנימי מדיטטיבי. עם התרגולים תוכלו להפיק שינויים משמעותיים שיסייעו אפילו בתפקוד הקוגניטיבי ויתרמו להאטת תהליכי הזדקנות.

לפרטים והרשמה

פראנה יוגה ופילאטיס זה הבית שלכם לתרגול רוחני ופיזי מעמיק במרכז הארץ. אצלנו תוכלו ליהנות ממערכת שעות ענקית הכוללת את כל סוגי התרגולים שאי פעם חלמתם עליהם. עם מספר סניפים במרכז הארץ, אין תירוצים יותר ואפשר להתחיל לתרגל בנינוחות. האווירה בשיעורים שלנו נעימה, קשובה, מכבדת ואינטימית. נשים דגש על כל אחת ואחד, כדי שכל אחד יוכל לעבור את התהליך שהוא זקוק לו. אנו דואגים לליווי מלא של כל המתרגלים שלנו, כדי שתוכלו להפוך את היוגה לחלק משמעותי מאורח החיים. זה הזמן להעניק לעצמכם מתנה קטנה עם השפעה ענקית. אז קדימה למה אתם מחכים? הירשמו עוד היום לשיעור ניסיון!


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני