כל מה שצריך לדעת על פילאטיס גבעתיים

ברור כי כולנו היינו רוצים ליהנות מאורח חיים בריא ורגוע. היתרונות הרבים של פעילות גופנית כחלק מהשגרה הקבועה כבר ברורים וגלויים. אם אתם שוקלים איזה אימון מדויק עבורכם, אולי כדאי שתלמדו עוד על הסגולות הרבות שיש לפילאטיס להציע. אימון זה כולל עבודה על איזון, יציבות ושליטה מדויקת על הגוף. מתאים למי שרוצה לשפר את הקואורדינציה והגמישות, לעבוד בצורה מדויקת על כל שריר ושריר בנפרד ולהגביר את תחושת האנרגיה והחיוניות. מעבר להיבט הפיזי, יש בתרגול זה גם ממד רגשי. מדובר באימון מסייע בהקלה על לחצים ומתחים, שהם חלק בלתי נפרד משגרת היומיום של כולנו. פראנה יוגה ופילאטיס מציעים מגוון שיעורים במרכז הארץ. פילאטיס גבעתיים– הדרך שלכם להעניק מתנה לגופכם במרכז הארץ.

פילאטיס גבעתיים- אימון בדרך להצלחה

לכל מי שרוצה להתחטב ולעצב את הגוף, תוך כדי הענקת יתרונות בריאותיים רבים- נמצאה הדרך המושלמת לכך! העבודה עם משקל הגוף מסייעת לחיטוב מהיר, מבלי חשש לפגיעה במפרקים. מדובר בעבודה הדרגתית על חיזוק השרירים, שיפור הגמישות והיציבות. לאלו מכם שיושבים שעות רבות בעבודה, נמצא כי אימון זה יעיל בהפחתת כאבי גב תחתון, הנגרמים פעמים רבות כתוצאה מישיבה ממושכת ומיעוט בתזוזות. עבודה על גמישות שומרת על חיוניות הגוף ומאפשרת מרחב תנועה רחב יותר, אשר קריטי להתקדמות בהיבט הכושר הגופני. דגש רב ניתן על הנשימה ועל מעבר הרמוני בין תרגיל לתרגיל, הוכח כי כלל אלו מסייעים להגברת תחושת הרוגע והפחתת חרדה. שיעורי פילאטיס גבעתייםתרגול של שעה שתרומותיו הבריאותיות והמנטליות מרחיקות לכת.

היסטוריה07

אימון זה הומצא בידי ג'וזף פילאטיס. בילדותו סבל ממחלות כרוניות רבות. דווקא מחלות אלו, הובילו אותו להבנה כי עליו לחזק את גופו על מנת שיוכל להתגבר על החולי, זאת על אף שרופאים סביבו סברו שאין לכך סיכוי. מבלי לוותר, המציא מגוון תרגילים והשתמש בקפיצים ממיטות כדי להמציא מכשירי שיקום שונים. ג'וזף שילב כלים ממגוון עולמות דוגמת אומנויות לחימה, אגרוף, מדיטציה, יוגה, הומאופתיה ועוד. בשנות השישים, נפוצה שיטתו של פילאטיס ברחבי העולם והתאימה לקהלים רבים דוגמת ספורטאים לאחר פציעה, רקדנים ואנשים הסובלים ממחלות שונות. כיום, תמצאו אצלנו, פילאטיס גבעתיים, אימונים השואבים את ההשראה מההיסטוריה הענפה של התחום.

להרשמה

זה הזמן להעניק לגופכם את כל מה שהוא זקוק לו. סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס  הוותיק, מביא אליכם את השיעורים המוקפדים והמקצועיים ביותר.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני