כל הסגנונות של יוגה ברמת גן

תושבי רמת גן והסביבה, אין שום סיבה שתצטרכו להתרוצץ לתל אביב כדי ליהנות מתרגולים פיזיים ורוחניים מרתקים שיסייעו לבריאותכם רבות. הגיע הזמן להתחיל לבחור בעצמכם, להעניק מתנה משמעותית ומרגשת לבן אדם הכי חשוב- הלוא הוא אתם. סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס מציע מגוון שיעורי יוגה ברמת גן. עם מערכת כל כך עשירה, כל אחד יוכל למצוא את התרגול החביב עליו.

סגנונות יוגה ברמת גן

יש סגנונות יוגה רבים ושונים, המתאימים לצרכים הייחודיים של כל אחד ואחת. לאלו המחפשים תרגול איטי ומעמיק, אשר עובד על דיוק עבודת השרירים נמליץ על האטא יוגה. אם ברצונכם לעבוד על דיוק התנועה, העמקה בכל אסאנה(תנוחה) ושימוש במכשירים מגוונים כדאי לכם להתנסות באיינגר. אם אתם מתייחסים ליוגה כספורט דינאמי, מהיר, כזה שמזיעים בו- אין ספק שאשטנגה זו ההתאמה המדויקת עבורכם. אם אתם מעוניינים בשילוב של אומנויות לחימה בתוך התרגול- נסו את התרגול הנקרא שאדו. יוגה ברמת גןכלל תרגולי המזרח הרחוק הגיעו ישירות למרכז הארץ.

תרגול עתיק יומין

היוגה היא תורה בת אלפי שנים. משמעות המילה יוגה היא אחדות או חיבור. מדובר בחיבור לעצמכם, לבריאה, לטבע ולעולמכם הפנימי. מדובר בתרגולים שאיכותם מוכחת במשך אלפי שנים. החיים המודרניים דורשים מאיתנו גמישות, שיעורי יוגה יעניקו לכם גמישות פיזית ומחשבתית. הגיע הזמן להשתמש בכלים מן המזרח הרחוק ולהתאים אותם לחיי היומיום העמוסים שלנו כאן בישראל. יוגה ברמת גן- מגוון יתרונות בריאותיים, מנטליים וקוגניטיביים, מבלי להתאמץ כלל.

זה הזמן להשקיע בעצמנו

סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס– בית חם ועוטף לתרגולים רוחניים במגוון סגנונות. הגיע הזמן להשקיע בעצמנו, להעניק מתנה שתחזיר לנו כל כך הרבה ותיצור שיפור משמעותי באיכות החיים. אנו מתחייבים לשיעורים באווירה מקצועית, קשובה ואינטימית הכוללת יחס אישי לצרכים המדויקים של כל אחד מאיתנו. ברור לנו כי שגרת חייכם עמוסה, בדיוק בשביל זה יש לנו מערכת שעות עם מבחר שיעורים שבועיים שיתאימו לאורחות החיים השונים. בין אם אתם אנשי בוקר, או מעוניינים ברגע של רוגע אחרי העבודה- אצלנו תמצאו את התרגול המדויק לכם.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני