כל הייתרונות של פילאטיס שיקומי

פילאטיס שיקומי שם דגש על שיקום בעיות שונות ומגוונות. תחילת התהליך באבחון ותשאול מקיף כדי להבין את שורש הבעיה. בין המצבים הרפואיים בהם ניתן להיעזר בשיטה זו ניתן למצוא טרשת נפוצה ובעיות נוירולוגיות שונות, חיזוק רצפת האגן לאחר לידה, מיגרנות ועבודה על כאבי גב הנגרמים מגורמים שונים. אז אם אתם מעוניינים להקל על הכאבים, הכירו את סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס, ייחודי מסוגו במגוון השיעורים הנרחב המוצע ללקוחות.

פילאטיס שיקומי- דגשים

אימון פילאטיס שיקומי מתבצע באופן פרטני כדי לתת מענה מדויק לצרכים הייחודים והמשתנים בין אדם. חשוב מאוד לקבל יחס אישי וקשוב, כדי להבין יחד את מקור הכאב ומה מסייע בצורה מיטבית. אימון זה מתאים למי שמעוניין לקבל הקלה בכאב ולעתים אף להעלים אותו לחלוטין. האימונים מתבצעים בהתאם לצורך של כל אחד ולכן מתאימים לכל מי שזקוק להם ללא קשר למצב בריאותי או רמת הכושר הגופני. חשוב להבין כי לא מדובר בתרופת פלא- אלא בתהליך טיפולי הכולל ניסוי ותהיה, ומצריך התגייסות פיזית ומנטלית מצידכם.

תהליך הטיפול

כשמתחילים בתהליך פילאטיס שיקומי עוברים תחילה אבחון מקיף ותשאול כדי להבין את שורש הבעיה, עוצמתה, מצב רפואי כולל ועוד פרטים קריטיים בחשיבותם. לאחר האבחון בונה המטפל תוכנית טיפול בשיתוף עם המטופל ומקבל את הסכמתו. תוכנית הטיפול כוללת תרגילים וציוד המאפשרים עבודה על יציבה, חיזוק השרירים ושיפור הגמישות- מבלי לגרום לכאב. לכן, אל תחששו, מדובר בחוויה הדורשת מחויבות, אך אינה כרוכה בסבל פיזי. במסגרת ההליך השיקומי תקבלו תרגילים לביצוע עקבי בבית, כמו גם, כלים לתנועה מיטיבה בחיי היומיום שתוביל להקלה בכאב. האימונים יסייעו בהגדלת טווח התנועה.

יוצאים לדרך

אל תוותרו על עצמכם, ואל תתפשרו על חיים רצופי כאבים. כדאי לפנות עוד היום לסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס  המקצועי והאיכותי, ולקבוע פגישות ייעוץ במהלכה תבינו את כל הפרטים להם אתם זקוקים. כשאנו סובלים מכאבים, קשה לחשוב שניתן יהיה לחוש הקלה- אך עם קצת אמונה והתמדה, תוכלו לחיות חיים עם הפחתה משמעותית בכאבים. הצוות המקצועי שלנו ידאג לפעול בהתאם לצרכים שלכם באווירה מקצועית, מכבדת ונעימה שתואמת הליך טיפולי -שיקומי.

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני