כך תחזקו את שרירי הגב והאגן

פילאטיס מכשירים לנשים בהריון

במהלך הריון משקל הגוף משתנה ובעקבותיו גם היציבה. לחץ רב מופעל על רצפת האגן, שינויים הורמונליים משפיעים גם הם במידה ניכרת מכל הבחינות, ובנוסף לצד הציפיות וההתרגשות יש גם רמה לא מבוטלת של אי ודאות וחששות. בהתאם מומלץ לכל אישה שעומדת להביא חיים חדשים לעולם לפרגן לעצמה עזרה – בדמות פילאטיס מכשירים. התרומה של תרגול פילאטיס לנשים בהריון משמעותית מאוד, הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הרגשי, ובאופן כללי מדובר בחוויה מעצימה. בסטודיו פראנה יוגה מתקיימים שיעורי פילאטיס שמותאמים במיוחד לנשים הרות, והם מועברים ע"י מדריכות מנוסות מאוד.

איך עוזר פילאטיס מכשירים לנשים בהריון?

* חיזוק שרירי הגב – על-מנת שיוכלו לעמוד בעומס ההולך וגדל. תרגול פילאטיס מפחית מאוד את שכיחות כאבי הגב בהריון ואת עוצמתם, ותורם רבות ליציבה נכונה (שעוזרת גם לעובר בזכות העובדה שכך יש לו יותר מקום).

* חיזוק רצפת האגן – אזור נוסף שזקוק לתמיכה במהלך ההריון. התרגילים הייעודיים מונעים תופעות לא נעימות כמו בריחת שתן, ומשפיעים לטובה על שרירי רצפת האגן גם בתקופה לאחר הלידה.

* הגמשת המפרקים – גם על המפרקים מוטל עומס רב מהרגיל, וחשוב לבצע תרגילים שהופכים אותם לגמישים יותר ולכן ליעילים יותר.

* קשיבות לגוף – האופן שבו מבוצעים תרגילי פילאטיס, ובפרט ההקפדה על דיוק מרבי ועל נשימות נכונות, משדרג מאוד את ההקשבה של האישה ההרה לגוף שלה, ומחבר אותה אליו ואל עצמה.

גוף חזק ויציב, דימוי עצמי משופר

חשוב להדגיש שפרט למקרים ספציפיים – מחלות כרוניות, שמירת הריון, היסטוריה של הפלות טבעיות, סוכרת הריון או אנמיה – פילאטיס מכשירים הוא אימון בטוח לחלוטין ולמעשה מומלץ מאוד לכל אישה הרה. בסטודיו ליוגה פראנה מתקיימים יוגה שיעורי פילאטיס מכשירים לנשים בהריון במגוון מועדים כדי להקל על מי שהלוז שלה מן הסתם עמוס מאוד למצוא זמן פנוי גם לטובת עצמה (ודרכה גם לטובת העובר). בנוסף לגוף החזק והיציב והדימוי העצמי המשופר, עוד תועלת יקרת ערך היא החיבור לנשים הרות נוספות שעוברות תהליך דומה. השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות ואינטימיות על-מנת לאפשר תשומת לב מלאה לכל אחת מהמשתתפות, כך שהתרגולים יתבצעו באופן המדויק ביותר האפשרי.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני