כדי שההריון שלכן יהיה קל ככל האפשר

יוגה להריון

9 חודשי ההריון מייצרים שינויים אצל כל אישה. בחלק מהמקרים השינויים משמעותיים במיוחד, וחלקם אמנם חיוביים – מחמיאים, מרגשים – אבל חלקם עלול להכביד מאוד. בהתאם כדאי למצוא דרכים לחזק את הגוף ואת הנפש גם יחד, ואחת האפשרויות היותר מוצלחות היא יוגה. בנוסף לתרומה של יוגה להריון קל היא מסייעת גם להכנת הגוף ללידה ומחזקת את החיבור של האישה ההרה לעצמה בתקופה שעשויה להיות מטלטלת למדי. בסטודיו פראנה יוגה מועברים שיעורים ייעודיים לנשים בהריון, עם תרגילים ספציפיים ובהדרכת מורות מנוסות.

איך תורמת יוגה להריון קל ככל האפשר?

* חיזוק רצפת אגן – לאורך ההריון מופעל לחץ רב על רצפת האגן. בהתאם חשוב מאוד לחזק אותה. עוד כדאי לזכור שגם לאחר הלידה עדיין עלולה להימשך החולשה של אזור זה – יוגה לנשים בהריון היא כלי מוצלח מאוד למניעת התופעה ולמעשה להתאוששות מהירה ככל האפשר אחרי הלידה.

* נשימות – השילוב הייחודי שמאפיין באופן כללי יוגה, בין פעילות דינמית למנוחה ולמתן תשומת לב מלאה לנשימות, מדמה באופן מוצלח את תהליך הלידה. כשמקדישים לכך עוד יותר תשומת לב מהרגיל, התוצאה היא הכנה אפקטיבית להתנהלות הנכונה כשמגיע הזמן ללדת.

* חוויה רגשית מוצלחת – תרגול יוגה הוא תמיד חוויה רגשית נעימה ומעצימה. במהלך הריון, כשהתרגול מתבצע בחברת נשים הרות נוספות, ניתן לזכות בתמיכה רגשית יקרת ערך מהחברות האחרות בקבוצה ובמקביל לתמוך בהן, וכך להישען על כוחה של הקבוצה ועל המעטפת הרכה והחכמה שהיא יוצרת.

* דימוי עצמי יציב – בתקופה של שינויים מכל הבחינות, היוגה מסייעת לכל אישה הרה להישאר עם שתי רגליים על הקרקע ובעיקר להתחבר מחדש לעצמה וכך לשמור על דמוי עצמי יציב ומשופר.

מהשבוע ה-14 ועד סמוך למועד הלידה

חשוב להדגיש ששיעורי יוגה לנשים הרות מומלצים החל מהשבוע ה-14. ניתן, וכדאי, להתמיד בשגרת האימונים שכאמור מחזקים גם את הגוף וגם את הנפש, ובמקביל משקיטים את התודעה, עד סמוך מאוד למועד הלידה. שיעורי יוגה להריון מתקיימים גם בסטודיו שלנו בתל אביב וגם בסטודיו יוגה בגבעתיים, במגוון מועדים, כך שכל אחת יכולה למצוא זמן מתאים – ולהשקיע בעצמה (ובעצם גם בחיים שמתפתחים ברחם ועומדים לצאת לאוויר העולם). התרגולים מותאמים לתקופת ההריון וכל תנוחה בטוחה לחלוטין.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני