יוגה תרפיה / שרונה ברגר

שעור העמקה עם שרונה ברגר  –  דרך היוגה לריפוי

"אלו המעריצים גם את הגוף וגם את הדעת, באמצעות הגוף מתגברים על המוות. ובאמצעות הדעת משיגים אלמוות". (מהאופנישדאות.)

בשיעור מיוחד ומעמיק נחקור את הרבדים העמוקים של דרך היוגה לריפוי.  נחקור מהו מקור "מחלה", כאב או תפקוד לקוי וכיצד דרך היוגה מכוונת אותנו לריפוי או לאפשרות של ריפוי.

השיעור יכלול הרצאה, מדיטאציות ותרגול תודעתי עמוק. נפגוש ונכיר את הגופים העדינים ביותר.  ונבצע תרגול אסאנות רך.  התרגול מתאים לכל הרמות ולאלו שיכולים ומוכנים לתרגל ריכוז ולהעמיק ביכולות אלו.

נשאלתי הרבה מה היא מטרת היוגה? ואני מחזירה בשאלה, מהי מטרת היוגה, שלך?

בכתבים העתקים יש אולי תשובה אחת.  "יוגה היא השקטת תנודות התודעה" פותח פטנג'לי בספר הסוטרות. קיימים ניסוחים רבים לתשובה האחת. אבל כאן, היום, במאה ה21 , האם  יכולה להיות תשובה אחת?

יש אנשים שרוצים לתרגל חיזוק. להיות חזקים יותר וגמישים יותר.

יש אנשים שרוצים דרך תרגול היוגה להגיע לחוויה רוחנית. אולי הארה.  או רצף של הארות.

ויש אנשים שנעזרים בתרגול היוגה כדי לשפר את תפקוד חיי היום יום. כלומר במצב כזה לאדם  יש תפוד לקוי או כאב ואולי כאבים, נקודתיים או כרוניים והאדם מחפש דרך התרגול הקלה.

דרך היוגה לריפוי, עובד עם החיים. עם כוח פראנה. כוח החיים הוא זה שאחראי על הבריאות שלנו. במובן הזה אנחנו לא צריכים להבריא את הגוף. מפני שהבריאות כבר קיימת בגוף. מה שיכול לשפר את התפקוד הלקוי, לרפא כאב.  הוא  זיהוי של אותו מקור שמונע מאותו כוח חיים לנוע ולהחזיר את התנועה של מקור החיים, של אותה פראנה לאזור הכואב, או המתפקד באופן חלקי או לקוי בגוף. בכל הגופים.

בשיעור נתייחס לחמשת הגופים, פאנצה קושה על פי האתה יוגה. ל שבע הדאטוס על פי האיור וודה ול 14 המרידיאנים הראשיים על פי הרפואה הסינית.

מועד השיעור : 30/05/15 בין השעות 12:15-14:45 בפראנה גבעתיים.

עלות הסדנה : למנויים שיעור בודד במסגרת המנוי, לאורחים – 85 ש"ח, בהרשמה מראש.

מוזמנים באהבה, שרונה

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני