יוגה בגבעתיים – פתיחת התודעה ושחרור לחצים

גבעתיים הינה עיר מרכזית ותוססת במרכז הארץ, ובתור כזו גם האנשים שחיים בעיר הזאת לא עוצרים לרגע. החיים הבלתי פוסקים כוללים לחץ של עבודה, פקקים, צפירות ושלל אתגרים שיכולים להעמיס על כל אדם. יוגה בגבעתיים היא האפשרות שלכם לעצור את המירוץ הזה ולקחת רגע אחד לעצמכם. כך תוכלו להשיב את האנרגיות שכבר הגדרתם כאבודות, ולמצוא את הדרך לשלווה פנימית שחיפשתם מזה זמן רב.

 

סטודיו יוגה פראנה בגבעתיים יכול לשמש בתור המפלט שלכם משגרת החיים העמוסה. לפעמים כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לעצור לרגע ולנשום, למתוח את השרירים ולתת לכל הלחצים והמחשבות הטורדניות להתפוגג כלא היו כלל. תרגול יוגה הוא הרבה מעבר לאימון גופני בלבד. התרגול מאפשר לכם להתחבר עם המחשבות של עצמכם ולמצוא את השקט הפנימי שחסר לרבים מאיתנו במהלך חיי היומיום העמוסים שלנו.

 

גם מבחינה גופנית נוכל לראות במהרה כי חל שיפור. היוגה יכולה לשפר את הגמישות והיציבה שלנו, ועל ידי כך מפחיתה מהלחץ המופעל על השרירים והחוליות בעמוד השדרה. היתרונות הגופניים של היוגה הינם משמעותיים וללא ספק יאפשרו לכם חזרה נינוחה יותר אל השגרה כשאתם מחוזקים בשלווה פנימית.

 

תרגול יוגה בסניף פראנה יוגה בגבעתיםם מתמקד בשמירה על ריכוז ומודעות. היכולת הנהדרת הזו תסייע לכם גם כשתחזרו למשרד. כך תוכלו להתרכז בצורה טובה יותר במהלך שיחות ופגישות ארוכות, תוכלו להיות מודעים בצורה טובה יותר לכל הגורמים אשר מפעילים עליכם לחץ ולהתמודד איתם בהתאם.

 

יוגה לנשמה

על פי מחקרים שונים נוכל לראות כי תרגול יוגה יכול לסייע על הקשה במצבי משבר, חרדה ולחץ. התרגול עצמו מסייע באיזון של הדופק, הודרה של לחץ הדם והקלה על הנשימה.

 

פראנה יוגה הינו סטודיו אשר ממוקם בשני מוקדים, בתל אביב ובגבעתיים, שם מתקיימות גם סדנאות העשרה, מדיטציה, יוגה לנשים בהריון, אשטנגה, איינגר, וינאסה, ויג'ננה ועוד. אין ספק כי כל אדם יצליח למצוא את התרגול והשיטה שמתאימה לו ביותר.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני