יוגה לתמיכה בטיפולי פוריות

טיפולי פוריות דורשים מאישה הרבה סיבולת, נפשית ופיזית, סבלנות ומהווים תקופה לא פשוטה. הטיפולים ההורמונליים, ההליכים הרפואיים וסערת הרגשות המלווה את האישה יכולים להוביל לסחיטת אנרגיות ולהתעוררות מתח. יוגה נשית היא כלי, שבידי האישה בטיפולי פוריות, יסייע לה בהתמודדות עם הטיפולים והשלכותיהם על גוף ונפש. 

תרגול היוגה הנשית משלב תרגילי תנועה, נשימה, ומתמקד במחזוריות האישה. היוגה הנשית פועלת ומסייעת לגוף במספר רבדים. היא עובדת על קבוצת שרירים ומערכות שונות בגוף כמו מערכת העצבים, המערכת ההורמונלית מערכות המפרקים והשרירים ומערכת הרבייה. העבודה על המערכות השונות האלו וחיזוקן מסייעת ומגבירה את המוכנות של הגוף לקליטת ההיריון המיוחל.

כאשר את מתרגלת יוגה נשית את מתרגלת את השקטת התודעה שלך, התכנסות אל תוך עצמך והתמקדות במצב ההוויה שלך. היוגה מחדירה אנרגיות ובכך מאפשרת לך להיות במיטבך בתקופה בה אנרגיות מתחדשות הן קריטיות וחיוניות להצלחה בטיפולים.

היוגה הנשית מתרגלת נשימה נכונה. זהו נדבך חשוב, שאינו מקבל תשומת לב מספקת ואשר אחראי ומשפיע על הרגעת כאבים ושיפור תפקודי הגוף. תהליך הנשימה בגוף מאפשר הנעה פנימית של דם והולכה עצבית לאיברים הפנימיים ובהם מערכת האגן בכלל, ומערכת הרבייה בפרט. ההשפעה של תהליך הנשימה על אזור האגן והמערכות השונות בו, משפיעה גם על סיבי שריר, רצועות ורקמות חיבור השריר.

נשימה נכונה, הנלמדת ביוגה הנשית, מועברת יחד עם תרגול פיזי של האסאנות (תנוחות) השונות המותאמות אל האישה. השילוב בין העולם הפיזי והתודעתי בתרגול היוגה מאפשר תנועה טובה ומפחית מתח מהמפרקים והשרירים השונים. תרגול היוגה משפיע על מערכת העצבים בגוף. באופן זה היוגה מרגיעה ומפחיתה שחרור הורמונים הקשורים ללחץ ומתחים. שחרור העומס באמצעות תרגול היוגה מחזק את עמוד השדרה ואת יציבת הגוף כולו.

לתרגול היוגה הנשית יתרונות רבים עבור האישה העוברת טיפולי פוריות. התרגול הוא תהליך המותאם למחזוריות החודשית שלך ולהשפעות של טיפול הפוריות על הגוף והתודעה. היוגה הנשית היא כלי בידייך, המסייע, מקל ומעניק לך ההזדמנות להתחבר לעצמך ולנשיות שבך, בתקופה בה הנשיות עוברת טלטלה. היכולת להתקרב לעצמך ולהיות מחוברת לרגש ותחושה.

 

לחזרה לעמוד יוגה נשית


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני