יוגה נשית גבעתיים

גבעתיים היא אחת הערים הגדולות באזור המרכז ונחשבת לאזור מתקדם שגם בו חיי המרכז משתלטים על כולם. עם אורח חיים כל כך לחוץ, כל אחד מאתנו זקוק לקצת זמן איכות וכמובן גם פעילות גופנית התורמת לנו לגוף ולנפש. יוגה נשית גבעתיים מתקיימת בסטודיו יוגה פראנה שברחוב ויצמן 19 בעיר ומספקת חוויה מעצימה לכל אחת המעוניינת להקדיש קצת זמן לעצמה, לפעילות גופנית שמסייעת להפגת מתחים וכן ליהנות מסביבה נשית תומכת ואוהבת.

 

אילו שיעורים הכי מתאימים לנשים?

יוגה נשית גבעתיים יכולה להיכלל כשיעור בפני עצמו, והיא יכולה גם להתבסס על זרמי היוגה הבאים:

  • איינגר יוגה – שיטה המשלבת עבודה עם תשומת לב מרובה על דיוק, תזמון ורצף התנועות לטובת חיבור אל הפרטים הקטנים שבגופנו וכן אל התודעה שלנו.
  • ויניאסה – שיטת תרגול מופלאה המייחסת חשיבות להימצאות הגוף במרחב וכן ליבוי החום הפנימי. ישנם שיעורים נפרדים למתחילים ומתקדמים.
  • ויג'ננה יוגה – שיטת תרגול המחברת בין זרימה ושקט שבמדיטציה לבין תנוחות עם חיבור לנשמה, הרפיית הגוף ועוד.
  • יוגה לנשים בהיריון – אם אתן בהיריון וחושבות שתצטרכו לוותר על היוגה בחודש מסוים כדי לשמור על עצמן פיזית הרי שאתן חייבות להכיר את שיעורי היוגה לנשים בהריון. ידוע כי שילוב של יוגה במהלך חודשי ההיריון מסייעים המון לנשים הן לגמישות במהלך הלידה, הן להזנה בריאה יותר של העובר וכן גם לחיזוק ההגן והגב התחתון המסייעים לנו להחזיק במשקל הבטן ההריונית.
  • בייבי יוגה – שיעורים אלה נפלאים עבור נשים שהן לפחות חודש וחצי אחרי לידה ומעוניינות לשלב פעילות יוגה עם הרך הנולד ולהעמיק את הקשר בין הצדדים.
  • פילאטיס – שיטת יוגה מוכרת ואהובה שנשים רבים בכל רחבי הארץ וגם בגבעתיים נהנות ממנה. תוכלו לשלב שיעורי פליאטיס על מזרן או פליאטיס מכשירים בקבוצות מצומצמות.

 

כיצד ניתן ללמוד יותר?

אם אתם מחפשים אחר יוגה נשית גבעתיים כלומר שיעורים לנשים בלבד באזור שלכם אתן מוזמנות להגיע אלינו לסטודיו יוגה פראנה. הסניף שלנו בגבעתיים ישמח לארח אתכן עם עשרות שיעורים נפלאים ומגוונים במהלך השבוע וכן גם סדנאות וקורסים שהם הרבה מעבר לתרגול. תוכלו להרחיב את הידע שלכם בנוגע לגוף והנפש, בנוגע לשיטות היוגה השונות ועוד.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני