יוגה רמת גן

רמת גן היא עיר מרכזית הנמצאת במרכז הארץ, וככזו היא מאופיינת בתנועה בלתי פוסקת של אנשים, מכוניות ושינויים בלתי פוסקים. מי שגר בעיר הגדולה מכיר את השגרה של העיר הכוללת צעקות, צפירות, פקקים ואנשים שממהרים להגיע לעבודה או לפגישה כלשהי בכל שעות היום. לפעמים חשוב לקחת הפסקה מכל ההמולה הזאת ופשוט להיכנס למקום שקט ובטוח שבו תוכלו להקדיש זמן איכות לעצמכם. סטודיו ליוגה למשל, יכול להוות מקום מפלט מושלם משגרת היום – יום השוחקת. לפעמים חייבים לעצור הכול כדי להקדיש שעה וחצי לתרגול איכותי ומעצים, במהלכו תתנקו מכל המחשבות הטורדניות ומכל התכנונים הלא פוסקים של ההכרה. זאת יכולה להיות הזדמנות מצוינת להשקיט את ההכרה ולשקוע ב – 100% בעולם היוגה. לא חייבים לנסוע לסדנא רחוקה בערבה, ניתן לתרגל יוגה רמת גן וליהנות מזמן של שקט ושלווה באמצע ההמולה של העיר.

 

יוגה רמת גן – למי זה מתאים ולמה זה טוב?

תרגול יוגה מאוזן יכול להתאים לכל אדם, בכל גיל ובכל מצב נפשי ובריאותי. אנשים רבים סובלים היום מכאבי גב כרוניים, קושי בהרדמות, בעיות עיכול שונות, מצב נפשי קשה כגון דיכאון וחרדות שונות. היוגה מהווה פתרון או לפחות הקלה משמעותית למצבים אלו ועוד רבים נוספים. תרגול קבוע מאפשר לחזק את הגוף, להאריך את השרירים, להגדיל את טווח התנועה ולשפר את שיווי המשקל ואת היציבה הכוללת שלכם. הקפדה על נשימה נכונה תאפשר לכם את תחושת הרוגע והשלווה שיכולה להועיל למצבים נפשיים שונים.

 

פראנה יוגה הינו סטודיו ליוגה הממוקם ברמת גן ופתוח לכל מי שמעוניין להקדיש לעצמו שעה וחצי של זמן איכות. הסטודיו מציע מגוון רחב של שיעורים ברמות קושי שונות. לפרטים נוספים צרו קשר בכל עת.

יוגה רמת גן בסטודיו פראנה

 

רמת גן היא אחת הערים המרכזיות בישראל ונחשבת לאזור המחבר בין כמה ערי מרכז. סטודיו יוגה פראנה הינו מתחם נפלא ללימוד ותרגול יוגה רמת גן על מגוון תחומיה וסוגיה. תוכלו ליהנות משיעורים, הרצאות, סדנאות ופעילויות שונות בתחום ולאפשר מעט מנוחה לגוף ולנפש שלכם במהלך השבוע העמוס שלכם. הסניפים ממוקמים בתל אביב ובגבעתיים, מרחק נסיעה קצר מהעיר רמת גן בה אתם גרים.

יוגה רמת גן – למי זה מתאים?

היוגה מתאימה לכל אחד, החל מילדים ועד אנשים מבוגרים. גם (ובמיוחד) אם אתם כל כך עסוקים במהלך היום והשבוע שלכם ואין לכם זמן לנשום, זוהי בדיוק ההזדמנות שלכם לעצור הכול למשך שעה – ולנשום. יוגה לא רק תסייע לכם להתחבר לעצמכם, לחזק את התודעה שלכם ולהרגיש יותר טוב עם עצמכם, אלא גם תסייע לכם לגוף ולנפש בהיבטים רפואיים, נפשיים ואחרים.

אני פנסיונר הגר ברמת גן – כיצד יוגה תסייע לי?

יוגה רמת גן מיועדת לגברים ונשים כאחד וכן תוכלו לבחור גם בשיעורים המתאימים לגיל מבוגר יותר. התנועות עדינות יותר ומותאמות למבנה גוף מבוגר יותר וכן ליכולותיכם האישיות. תוכלו ליהנות משיעורי יוגה קבועים הן כבילוי בזמנכם הפנוי כפנסיונרים כעת, הן לטובת חיזוק השרירים, זרימת מיטיבה יותר של הדם והחמצן בגוף וכן אפילו להקלה בכאבים ברגליים, בגב התחתון והשרירים בכלל. חשוב להיוועץ עם רופא לגבי שילוב של יוגה ביום יום שלכם וליידע את המורה שלכם על כל בעיה רפואית קיימת. הוספת שיעורי יוגה לאורח החיים שלכם רק תתרום לכם – והרבה.

אם יש טיפים למתחילים?

אם אתם חדשים לעולם היוגה, מומלץ להגיע תחילה לשיעור מתחילים. שיעור זה מיועד ללימוד הבסיס של היוגה, מונחים שונים מהעולם הזה ולהכיר לכם את סוגי היוגה השונים בהם תוכלו להתנסות לאחר מכן. היו קשובים לגוף שלכם ואל תאמצו אותו פיזית יתר על המידה אלא שדרגו את האימונים שלכם בהדרגה. מומלץ לבחור באימון יוגה שבו אתם מתחברים גם לסוג התרגיל וגם למורה, כיוון שהחיבור למורה הינו חשוב לצורך הלימוד והתרגול. בצעו את התרגילים ברצף הנכון כיוון שסדר התרגילים משפיע רבות על נושא זרימת הדם והאנרגיה ועל כן ישפיע עליכם פיזית. לבסוף – היו סבלניים. יוגה היא תהליך של כל אחד עם עצמו וכמו בכל תהליך צריך סבלנות.

 

יוגה ברמת גן

 

 

יוגה פראנה הנו סטודיו ללימוד יוגה ברמת גן וכן הפעלת שיעורים רבים ומגוונים במהלך כל ימות השבוע. ניתן להשתלב בשיעורים בהתאם לסוג היוגה שתרצו ללמוד וכן לרמת הלימוד שלכם. אם אתם מתחילים תוכלו להתחיל בשיעורים למתחילים או שיעורים לכל הרמות. מומלץ להיוועץ עם הצוות המקצועי הנפלא שלנו לגבי הכנת לו"ז אפקטיבי לאימונים. כך גם במידה ואתם רוצים לתרגל בעצמכם במקומות שונים כחלק מהיום יום שלכם כי לא מזדמן לכם להגיע כל יום לסטודיו.

מדוע אני רואה אנשים אחרים שזה עושה להם טוב ואני עדיין לא מרגיש משהו מיוחד?

יוגה ברמת גן באה לשפר את החיבור שבין התודעה לנפש שלנו. היא גורמת לנו להיכנס עמוק יותר אל תוך עצמנו, להרגיש טוב יותר את הגוף והנפש שלנו, את הצרכים שלה ולספק לגוף את זרימת הדף והחמצן להם הוא זקוק על מנת לשפר את התפקוד שלו. יוגה היא תהליך של כל אחד עם עצמו ולכל אחד הקצב שלו, הן בלימוד התנוחות והסדר שלהן, הן בתרגול ושיפור הדיוק בתנועות והתזמון שלהן והן בחיבור העמוק יותר אל היוגה והצורך העז בו מדי יום.

כך תיכנסו בהדרגה אל שיעורי יוגה ברמת גן:

  • קבלו החלטה שאתם מגיעים לנסות – אנשים רבים נופלים בחלק הזה. אנו מקבלים אלפי החלטות ביום, במודע ולא במודע. ייתכן והמליצו לכם על יוגה, אמרו לכם שזה טוב לבריאות ולנפש שלכם, ראיתם סרטונים ביוטיוב, חברים שלכם ברשתות החברתיות עושים יוגה ונהנים מהחיים ואולי החלטתם שהגיע הזמן גם עבורכם לעשות קצת יוגה – אם לא תקבלו החלטה להגיע ובאמת תגיעו – זה יהיה בגדר רצון בלבד.
  • לאחר השיעור הראשון תוכלו להכין את עצמכם בצורה יותר נוחה לשיעורים הבאים מבחינת ציוד, בגדים, זמן הגעה לפני השיעור להתארגנות ועוד.
  • לאחר האימון הראשון תוכלו להתייעץ עם המדריך או עם אחד מצוות יוגה פראנה המקצועיים במקום לגבי הרשמה כמנוי או לסדרת אימונים לתקופת התנסות.
  • במהלך תקופת ההתנסות כדאי להיחשף לשיטות יוגה שונות ומדריכים שונים. אנו מאמינים בחיבור למדריך ומשם תוכלו להמשיך ולהגיע לשיעורים המועדפים עליכם עם המדריכים המועדפים עליכם שגם יהיה לכם נוח להתאמן איתם.

תל אביב נחשבת עיר ללא הפסקה אולם לא פעם אנו מבינים את החשיבות של לעצור הכול לרגע וליהנות מהשקט והנחת שאנו יוצרים לעצמנו (אחרת אף אחד לא ייתן לנו אותו). סטודיו יוגה פראנה ברמת גן מקבל אליו אנשים רבים מדי יום הרוצים לאפשר לעצמם קצת שקט במהלך השבוע הלחוץ וליהנות משיעורי יוגה תל אביב, סדנאות והרצאות בתחום. אלה תורמים לגוף ולנפש, הן ברמה הפיסית והן ברמה המנטלית. אם גם אתם גרים בעיר או באזור ועוד לא הגעתם – כדאי להגיע לבקר.

 

סוגים שונים של יוגה רמת גן

ישנם סוגים שונים של יוגה רמת גן ויוגה באופן כללי. מדריכי יוגה מובילים בארץ ובעולם שוקדים מדי יום בחקירת נושא היוגה, משמעויות החיים, הגוף והנפש. מכאן התפתחו סוגי יוגה שונים המשפיעים על אזורים שונים בגוף, נוגעים בנקודות שונות בנפש ולכל אחד מהסוגים הללו יש יתרונות שיכולים לעזור לנו. כדאי לבחור את סוג היוגה המועדף עליכם, עם המורה המועדף עליכם כדי לקבל תוצאות מיטיבות.

לכמה שיעורים בשבוע כדאי להגיע?

ובכן היוגה מהווה מאמץ פיזי רק עבור מי שאינו מבצע את התרגילים בצורה נכונה או חדש לתחום וטרם השתתף בכמה שיעורים רצופים. היוגה משפרת את זרימת הדם והחמצן בגוף, מסייעת בהרפיית השרירים וחיזוק שלהם ועל כן לא באה להעמיס על הגוף אלא להקל עליו. למעשה, גם אם תרצו לשלב אימון יוגה בכל יום, דבר שאנשים רבים עושים גם בישראל וגם בעולם, זה רק יכול להטיב עמכם. אנו נשמח לראותכם מדי יום בסטודיו, אולם אם גם אם מזדמן לכם להגיע רק לחלק מהשיעורים במהלך השבוע או אפילו לשיעור בשבוע זה יותר טוב מאשר לא לעשות יוגה בכלל. כמו כן, בידע שתצברו במהלך התרגול תוכלו עם הזמן ללמוד לתרגל לבד או עם חברים בכל מקום שתהיו.

כיצד השיעורים בנויים מבחינת משתתפים?

כל שיעור בנוי מכמות משתתפים של עד 20 משתתפים בדרך כלל. תלוי במידת הפופולריות של אותו שיעור ובאותו יום ספציפי. ישנם שיעורים מצומצמים יותר כמו פילאטיס מכשירים שבהם השיעורים הם עד 7 משתתפים.

יוגה ברמת גן בזמן שמתאים לך

באמצע היום באמצע השבוע, בערבים, או אחרי הצהריים, אתם מוזמנים להרשות לעצמכם את התרגול הטוב ביותר שתוכלו לתרגל – יוגה. יוגה פראנה היא השיטה שמביאה לחיים שלכם יותר אנרגיה וזרימה נכונה יותר של הגוף. התועלת של היוגה לגוף היא גדולה מאוד וזה מוכח באין ספור מחקרים וניסויים. אלפי שנים של יוגה במזרח הרחוק לימדו גם את אנשי המערב שמה שטוב שם יכול לנדוד בהצלחה ברחבי העולם. כך, גם יוגה ברמת גן מביאה את היתרונות של תפיסת העולם הייחודית הזאת ישר אליכם. יוגה מוכרת בעיקר כתרגול גופני אבל היא הרבה יותר מכך. אין צורך ללמוד משהו מיוחד מלבד השיטה עצמה, לתרגל אותה כמה שאפשר ונוח לכם, והיתרונות שלה יתחילו להשפיע עליכם כבר מהשיעור הראשון. היוגה היא הדרך שבה מיליוני אנשים בכל העולם מבטיחים את הכושר הגופני שלהם יחד עם תפקוד משופר ומיטבי של כל מערכות הגוף.

יתרונות יוגה ברמת גן

ליוגה יש רק יתרונות והם נמדדים בקלות כאשר אתם מבחינים בכך שההליכה שלכם הופכת קלה יותר, המפרקים גמישים יותר, היציבה נכונה ונוחה יותר, הכושר הגופני משתפר, העור והשיער נראים חיוניים יותר, האנרגיה זורמת בחופשיות לא רק בגוף אלא גם בנפש. אתם עושים דברים בצורה מודעת יותר ועם הרבה יותר רוגע ושלווה. יוגה ברמת גן יכולה להשפיע עליכם מהר מאוד אם רק תניחו לעצמכם לחוות את מלוא השינוי הבריאותי הנפלא הזה. השיפור שתחושו בכל תחום בחיים שלכם יורגש מיד, כאשר אורח החיים שלכם יהיה נינוח יותר, מודע יותר לגוף ולצורה שבה אפשר להניע אותו להיטיב עם מצבו. אנשים רבים מדווחים כי עם התחלת התרגול של יוגה גם תפקודי מערכות פנימיות בגוף שלהם השתפרו, כך שהיוגה יכולה לעזור גם לכם.

סטודיו יוגה רמת גן

כואב לכם הגב? אתם יושבים הרבה יותר מידי שעות מול המחשב ובקושי זזים? יש לכם חלום להיראות זקופים וחטובים יותר? יוגה רמת גן זו הבחירה הנכונה. זה לא משנה בני כמה אתם וזה אפילו לא חשוב אם עד היום מעולם לא עשיתם יוגה. מה שבטוח זה שאם תנסו את זה היום, הדבר היחיד שלא תבינו זה איך יכול להיות שדחיתם את העניין הזה כל כך הרבה זמן. סטודיו פראנה, שהוקם כבר שנת 2003, הוא המקום הנכון לשיעורי יוגה מכל הסוגים ובכל הרמות, אז למה שלא תירשמו עוד היום לשיעור ניסיון?

חוגי יוגה ברמת גן

דברים שכדאי לדעת על יוגה רמת גן

חושבים שאופציה כמו יוגה רמת גן לא לגמרי תתאים לכם כי אין לכם ניסיון בתחום הזה? אתם יכולים להיות רגועים, כי יוגה אפשר לעשות גם אם לא מגיעים עם רקע מוקדם. אם יש כמה דברים חשובים שכדאי לדעת על יוגה, הם:

  • אתם לא צריכים להיות "רוחניים" או להחזיק באמונה כלשהי כדי לתרגל יוגה.
  • אתם יכולים להגיע לשיעור ניסיון גם אם מעולם לא עשיתם יוגה לפני כן.
  • יש סיכוי גדול שתתאהבו בעניין הזה.
  • לכל אחד יש סיבה אחרת להתחיל לעשות יוגה וכל הסיבות טובות ומקובלות.

בנוסף, כדאי לדעת שיוגה מתאימה לכל הגילים ולכן זה לא משנה אם אתם אנשים צעירים או שאתן נשים בגיל המעבר. מה שבטוח זה שאם תעשו יוגה בצורה מבוקרת, מסודרת ובעזרת המדריכים הכי טובים שיש – החוויה שלכם תהיה כזו שאי אפשר לשכוח. מהר מאוד תמצאו את עצמכם הופכים את היוגה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלכם ואין ספק שתשמחו על כך גם מבחינה פיזית וגם מבחינה רגשית.

אימון יוגה רמת גן בזמן שמתאים לכם

עד היום לא מצאתם מקום שבו תוכלו לעשות יוגה באזור רמת גן בדיוק ביום הנוח לכם ובשעה שמתאימה לכם? אם כך, כדאי שתדעו שזו עוד סיבה נהדרת שבגללה סטודיו פראנה הוא מקום שכדאי להכיר. מתקיימים כאן לאורך השבוע לא פחות מ 200 שיעורים, כך שזה לא מפתיע שכל אחד יכול להתאים את עצמו לעניין. הרשת מונה שני סניפים באזור המרכז כך שתוכלו גם לבחור את הסניף הקרוב והנוח עבורכם. יש לכם שאלות? זקוקים למידע נוסף? התקשרו עוד היום למספר: 1-700-507-074.

יוגה ברמת גן

מחפשים דרך לשפר את איכות החיים שלכם? להרגיש רגועים יותר? רוצים ללמוד לקחת כמה רגעים לעצמכם במהלך השבוע? יוגה ברמת גן זה הפתרון הנכון. זה לא משנה אם כבר עשיתם בעבר יוגה או שאתם ברמת מתחילים, כי בכל מקרה אתם תראו שאם היוגה תהפוך לדרך חיים עבורכם, תרגישו הרבה יותר טוב. סטודיו פראנה מנהל שני סניפים: אחד בתל אביב ואחד בגבעתיים ומזמין אתכם להצטרף לכל האנשים שכבר הפכו את היוגה לדרך חיים.

 

כל הסיבות שבגללן יוגה ברמת גן זה משהו שכדאי לנסות

אם חשבתם בעבר שיוגה זה משהו שמתאים רק לאנשים גמישים במיוחד, דעו שאתם טועים. חלק ממה שישפה זה שכאשר מתחילים לתרגל יוגה ברמת גן, מגלים את היכולת להיות גמישים יותר, לשפר את היציבה ואפילו לנשום נשימה יוגית בריאה. זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים שאתם מכירים עושים יוגה לאחרונה, שכן היוגה תורמת בדרכים שונות לגוף האדם:

  • היא משפרת את היציבה
  • היא גורמת לנו להרגיש רגועים יותר
  • היא נותנת לנו את האפשרות להשקיע בעצמנו כמה רגעים במהלך השבוע

זה לא משנה עד כמה אתם עסוקים בעבודה או כמה אתם לחוצים בניהול של פרויקטים שונים. מה שבטוח זה שעם יוגה הכול יכול להיראות אחרת והגיע הזמן שגם אתם תנסו זאת.

 

שיעורי יוגה ברמת גן במקום מוצלח ונעים לתרגול יוגה

כמובן שאם אתם כבר מפנים כמה רגעים ליוגה בחייכם, שווה לבחור את הסטודיו הכי מוצלח שיש. לכן כדאי להכיר את סטודיו פראנה, שכן מדובר על מקום שהוקם כבר בשנת 2003. מטרת הסטודיו הייתה להפיץ ולהשריש את היוגה בישראל, ואין ספק שהמטרה הושגה שכן בימינו מתקיימים לא פחות מ200 שיעורי יוגה בשבוע בסטודיו. תוכלו לבחור בין שיעורים שמתקיימים בבוקר, בשעות הערב או אפילו אחר הצהריים, כך שאין ספק שתצליחו למצוא בקלות את השיעורים הנוחים עבורכם. המדריכים שעובדים בסטודיו מגיעים עם הרבה אהבה ליוגה ואתם תראו שהחוויה תהיה ייחודית ונעימה במיוחד. הפכו גם אתם את היוגה לדרך חייכם ותראו שתרגישו טוב יותר בכל יום. 

 

שאלות נפוצות

האם צריך ניסיון ביוגה?
אין צורך בניסיון. ניתן להגיע לשיעורי מתחילים
יוגה זה לגמישים בלבד?
השיעורים מותאמים לכולם. לא צריך להיות גמיש כדי לתרגל יוגה. 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני