יוגה בצפון תל אביב למתחילים – כל מה שחשוב לדעת

יוגה בצפון תל אביב היא הבחירה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות במידה ואתם מעוניינים לאמן הן את הגוף והן את הנפש. זכרו כי יוגה היא דרך חיים שלמה, כך שמעבר לאימון הגופני אשר תוכלו לחוות, אתם גם יכולים לזכות בשלווה הפנימית והרוגע להם אתם מייחלים זמן כה רב.

תרגול יוגה בצפון תל אביב מעניק לנו חיבור עמוק לגוף ומאפשר לנו לחיות באיזון והרמוניה איתו ועם הנפש. אז קחו נשימה עמוקה, התמקמו בנוחות הכיסא, ותקראו אל כל מה שחשוב לדעת על יוגה למתחילים.

  • אין עשה ואל תעשה – אחד הדברים היפים ביותר ביוגה הוא העובדה כי על כל אחד מוטלת האחריות למצוא את הדרך הנכונה עבורו. כך שאמנם קיימות הנחיות לגבי תנוחות מסוימות, אך לא מופעל לחץ על המשתתפים לבצע דברים שאין הם מוכנים להם.
  • יוגה היא עבור כולם – כל אחד יכול לתרגל יוגה, נשים, גברים, ילדים ואפילו נשים בהריון ואנשים מבוגרים יותר. זוהי פעילות פנימית המשלבת בין הפן הפיזי לפן הנפשי. היא מיועד לכל אדם שמיועד להתנסות בה.
  • אין דבר כזה לא מספיק גמיש – אנשים רבים חוששים להיחשף אל עולם היוגה כיוון שכל מה שהם מכירים הוא "תנוחות בייגלה" שלא מוצאים בו את הידיים או את הרגליים. חשוב לזכור כי כל מי שעוסק ביוגה התחיל מאותה נקודת התחלה כמוכם. בלי הגמישות, להתכופף היה אתגר והיינו צריכים תזכורת לנשום בכל כמה דקות.

תמיד יש לאן להתפתח

גם המורים הוותיקים ביותר ליוגה יגידו לכם כי תמיד יש לאן להתקדם ולצמוח בעולם היוגה. כל תנוחה יכולה להיות מסובכת או קשה יותר, ותמיד תוכלו למצוא את הדבר הבא אשר יצליח לאתגר אתכם. פראנה יוגה הינו סטודיו המהווה מקום חם, אינטימי וביתי למתרגלי היוגה המתחילים ומקום בו יוכלו מתרגלים ותיקים להעמיק את יכולותיהם הגופניות וכן את ידיעתם בדרך היוגה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני