הדרך הקלה ללידה – יוגה בהריון

בזמן הריון הנטייה היא לא לזוז הרבה, שהסיבה במרכזית, במידה ולא מדובר בהנחיה רפואית – היא חוסר חשק או רצון לפעילות. ובכל זאת עדיין כדאי לעסוק בפעילות גופנית כלשהי בזמן ההריון וזאת על מנת להפעיל את הגוף ולהיות חיוניות. יוגה, היא אחת הפעילויות שיגמישו את הגוף, יסייעו בהקלה על מכאובי ההמתנה ללידה ואפילו יסייעו בהכנה ללידה.

אז כיצד מתרגלים יוגה בהריון?

בתחילה לפני כל פעילות גופנית בהריון חשוב מאד להתייעץ עם רופא נשים כדי לדעת איזו סוג פעילות מתאימה לך באופן אישי. במידה ואת יכולה לעסוק בפעילות מסוג זה דאגי לבגדי יוגה קלילים, מזרן יוגה כרית נוחה וחגורת יוגה.

מהם תרגילי היוגה הנפוצים לנשים בהריון?

תרגלי היוגה הנפוצים המקלים ומסייעים לגמישות הגוף הם תרגילי ישיבה, נשימות ומתיחות הרגליים לצדדים, וישנם תרגילים הקשורים להטיית הגוף והארכת שרירים הרגל – דבר שיכול לסייע במניעת בצקות והקלה על מכאובים באזור הרגליים.
עוד יסייעו לנשים הרות תרגילי יוגה בעמידה כמו תנוחת העץ הנקראת גם וריקשאסנה, שהיא תנוחה העובדת על שיווי המשקל, יציבה ופריסת הבהונות על הקרקע.
התנוחות הנפוצות ביוגה לנשים בהריון יתמקדו גם על רוגע, על נשימות ומדיטציה, וזאת כי בזמן הלידה אנו נמצאת לעיתים במצבים רגשיים מטלטלים והגוף, עליו לחזור לאיזון. את האיזון מחזירים על ידי נשימות יוגיסטיות נכונות.
בנוסף היוגה תסייע באיזון ההורמונאלי, איזון חילוף החומרים, בהקלה על כאבי גב, תפקוד טוב יותר של מערכות הגוף ואף מראה חיצוני זוהר וחיוני יותר.

יוגה – תרגול שיסייע לעובר שלנו

נשים רבות שמתרגלות יוגה בזמן ההיריון חשות כי היוגה מחזקת את הקשר בינם לבין העובר ובזמן התרגול הן מרגישות מה נכון להן ומה לעובר.
עוד מגלות הנשים כי העובר מגיב לתנוחות השונות שהאם מבצעת, וישנן נשים שלאחר הלידה כה נהנות מתרגול היוגה שהן ממשיכות את היוגה עם הרך הנולד שנהנה גם הוא מהתרגול והופך ליוגיסט קטן ומתוק.

 

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני