חיים עם איכות גבוהה ביותר בזכות הפילאטיס

שיעור פילאטיס מחיר

האסוציאציה הראשונה לאימון גופני היא מאמץ רב, התרוצצויות אינטנסיביות והפעלת מקסימום כוח. פילאטיס מוכיחה שאפשר גם אחרת, ולא רק שאפשר גם אחרת, אלא שגם אימון שקט אבל מדויק מאוד מניב תוצאות מרשימות. בהתאם העניין בשיטה נמצא במגמת גידול מתמשכת, עוד ועוד גברים ונשים מצטרפים לשיעורים ולומדים איך לחזק את הגוף ולהפוך אותו לגמיש יותר ובעצם מוכן להתמודדות עם המשימות היומיומיות שהוא נדרש לבצע. סטודיו פראנה יוגה גובה עבור שיעור פילאטיס מחיר הוגן מאוד, כך שהתוצאה היא יחס עלות תועלת משתלם במיוחד.

איך לשלם עבור שיעור פילאטיס מחיר סביר ולקבל מקסימום תמורה?

* קבוצות קטנות – כשהשיעור מתקיים בקבוצות קטנות, מוקדשת מקסימום תשומת לב מצד המורה לכל משתתף או משתתפת. בדרך זו מובטחת רמת דיוק מרבית ולכן גם התועלת מהאימון תהיה גבוהה מאוד.

* מורות ומורים עם ניסיון עשיר – פילאטיס היא שיטה שכדי להעביר אותה הלאה חשוב לשלוט בכל הניואנסים שלה. מדובר בטכניקה שמבוססת על ידע רחב היקף באנטומיה, פיזיולוגיה וקינזיולוגיה, ובהתאם כדאי לבחור במורים שמבינים את הפילאטיס לעומק. דגש נוסף הוא יכולת ההתבוננות בתלמידים וזיהוי הצרכים הספציפיים שלהם.

* אווירה נעימה ומעצימה – על-מנת לאפשר לתלמידים לתרגל בנינוחות מרבית וכך להתרכז בתנועות ובגוף שלהם.

חיים עם איכות גבוהה ביותר בזכות הפילאטיס

גם פילאטיס מזרן וגם פילאטיס מכשירים משפרים את איכות החיים במידה ניכרת. העבודה המדויקת להפליא מובילה לשליטה מיטבית בשרירים, יציבה טובה יותר, גמישות חיונית וחוסן – פיזי ונפשי גם יחד. בסטודיו פראנה יוגה תשלמו עבור שיעור פילאטיס מחיר אטרקטיבי, בוודאי ביחס לתועלות הרבות ולאיכות הגבוהה של ההוראה. כמו כן תוכלו לבחור אצלנו את המועדי השיעורים מתוך מבחר רחב של אפשרויות, וכך לשלב בנוחות את הפילאטיס עם כל שאר הפעילויות שלכם כמו לדוגמא מדיטציה למתחילים. המפגשים מתקיימים בסטודיו בתל אביב ובסטודיו בגבעתיים, שניהם מעוצבים ובעיקר משרים תחושה נעימה מאוד על כל מי שמגיע לתרגולים. לצורך שיעורי פילאטיס מכשירים נעשה שימוש בציוד מתקדם שמאפשר התאמה מדויקת של רמת הקושי לכל אחד ואחת מהתלמידים, וכן מענה למגבלות שונות – כך שמובטחת מקסימום תועלת.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני