חיבור מיטיבי לנשיות ותשומת לב מלאה לכל אחת

יוגה נשים

אישה, כל אישה, בכל שלבי החיים, מתמודדת עם מגוון רחב מאוד של אתגרים. תרגול קבוע של יוגה מסייע לצלוח גם את המכשולים הקשוחים ביותר בדרך לחיים של סיפוק מלא ונחת אמיתית. הסיבה לכך היא שיוגה היא שילוב מדויק של פעילות גופנית ושל התבוננות פנימית אפקטיבית. התאמת היוגה – תורה שנוצרה כבר לפני אלפי שנים – למאפיינים הספציפיים של הנשים ולמציאות של המאה ה-21 מאפשרת מימוש מיטיב במיוחד של הפוטנציאל של התפישה עתיקת היומין. בסטודיו פראנה בתל אביב ובגבעתיים תוכלי לתרגל יוגה נשים עם מדריכות בעלות ניסיון ספציפי בשיטה זו, באווירה מכילה ונעימה ובגמישות מרבית מבחינת מועדי המפגשים.

העקרונות המרכזיים של יוגה נשים

* חיזוק רצפת האגן – אזור שזקוק לתשומת לב מרבית אצל כל אישה כמעט. תרגול יוגה לנשים תורם להיכרות מעמיקה עם שרירי האגן ועם רצפת האגן, ועם השפעתם על הנשימה, הישיבה, היציבה והשכיבה.

* תשומת לב מלאה למאפיינים נשיים – המחזור החודשי משפיע הן על הגוף והן על הנפש. בגיל המעבר ישנם שינויים הורמונליים משמעותיים. יוגה נשית מתייחסת לכל התופעות הנשיות ומתאימה לכל אישה את האסאנות הנכונות ביותר.

* חיבור מיטבי לנשיות – גם במאה ה-21 נשיות מדויקת, בעלת נוכחות מובהקת ומיטיבה היא עדיין לא מובנת מאליה. היוגה מאפשרת לכל מי שמתרגלת אותה להתחבר גם לגוף וגם למי שהיא. בדרך זו מתעצמת הנשיות ואיתה הפוריות, המיניות והחיוניות לאורך כל מחזור החיים.

תועלת מגוונת בכל שלבי החיים

יוגה נשים היא מתנה של ממש לכל אישה. במהלך הריון, לאחר לידה, כחלק מתמיכה בטיפולי פוריות, בגיל המעבר וגם כשלכאורה מדובר בשגרה ללא שינויים פיזיים או רגשיים מיוחדים. תרגול יוגה או בייבי יוגה בהנחיית מדריכה שיודעת בדיוק מה מרגישה אישה, ובחברת נשים בלבד, מקנה מקסימום ביטחון ושקט נפשי. בנוסף זוהי הזדמנות מצוינת לזמן איכות שמוקדש נטו לעצמך – דבר שגם הוא לא מובן מאליו – ואפילו ליצירת אינטראקציות מהנות עם נשים נוספות. בסטודיו פראנה יוגה מתקיימים שיעורי יוגה נשית הן למתחילות והן למתקדמות, במגוון מועדים. המדריכות המנוסות מבטיחות מיצוי מלא של כל מפגש והפקת מלוא התועלת האפשרית מהאימון הגופני-רוחני החכם.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני