חופש בחירה נרחב ומקסימום תועלת בכל מקרה

סטודיו ליוגה

פעילות גופנית שמאפשרת גם התבוננות פנימית מעמיקה, תורמת לאיזון טוב יותר של הגוף והנפש ומשרה עלינו שלווה היא כמובן פעילות מבורכת מאוד. בהתאם אין פלא שיותר ויותר ישראלים מחפשים סטודיו ליוגה, ומתחברים לתורה בת אלפי השנים ולאימונים הגופניים-רוחניים המתגמלים מאוד שמבוססים עליה. כדאי לדעת שלאורך השנים התפתח מבחר רחב של שיטות אימון שמכונסות כולן תחת השם "יוגה". לכולן מכנה משותף – הגעה לכל המטרות הנ"ל באמצעות תרגול תנוחות ספציפיות (שנקראות אסאנות) ונשימות. במקביל יש גם הבדלים, ולכן כדאי להכיר את כל מנעד האפשרויות. בסטודיו פראנה יוגה תוכלו להשתתף בשיעורים שונים וכך למצוא את היוגה האידיאלית עבורכם.

אילו שיעורים מציע סטודיו ליוגה?

* איינגר יוגה – העיקרון המרכזי הוא שהייה ממושכת יחסית בכל תנוחה ובנוסף נעזרים באביזרים שונים (חגורות, שמיכות ועוד). שיטה זו מתאימה בעיקר לנשים וגברים חזקים יחסית וכשאחת המטרות היא חיטוב הגוף.

* יוגה נשית – תרגולים ייעודיים לנשים, בהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים שלהן (הצורך לחזק את רצפת האגן, מענה למצבי חיים כמו הריון או שינויים הורמונליים בגיל המעבר), בהדרכה של נשים ובהשתתפות נשים בלבד על-מנת להבטיח מקסימום נינוחות.

* אשטנגה יוגה – תרגול שמשפר מאוד את הכושר הגופני וגם את תפקוד הלב, הריאות וכלי הדם. גם היציבה הופכת לטובה יותר וכן הגמישות. תרגול מאתגר – ומתגמל מאוד.

* ויניאסה יוגה – שיטה שנחשבת לרכה יחסית ועדינה. הדגש הוא על התנועתיות והזרימה, ועל עבודה נכונה ולאו דווקא מקסימום "ביצועים".

חופש בחירה נרחב ומקסימום תועלת בכל מקרה

סטודיו ליוגה שמציע מגוון שיעורים בכל השיטות מעניק לכם חופש בחירה אמיתי. בסטודיו פראנה תוכלו לתרגל שלל סוגי יוגה או פילאטיס מכשירים, כשגם מבחינת מועדי השיעורים ישנה בחירה נרחבת. אם תרצו, צוות המורים והמורות יסייע לכם להבין מהי השיטה הנכונה ביותר עבורכם על סמך קשב מלא למטרות שאתם מציבים לעצמכם, מצבכם הפיזי, העדפות שונות ועוד. כל משתתף וכל משתתפת בכל שיעור זוכים לתשומת לב מלאה מהמורה, כך שמובטחת מקסימום תועלת. חשוב להדגיש שיוגה, על שלל השיטות שמוצעות בסטודיו, מתאימה גם לצעירים וגם למבוגרים, גם למי שבכושר גופני גבוה וגם למי שבכושר גופני פחות טוב, גם בהריון וגם אחרי פציעות – כל עוד התרגול מתבצע בעזרת מורה מנוסה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני