חופש בחירה מלא והנאה תוך כדי תרגול

תל אביב היא עיר בינלאומית במהות שלה. העיר העברית הראשונה מחוברת מאוד לנעשה בעולם וממהרת לאמץ טרנדים שונים, ובנוסף מבקרים בה לאורך כל ימות השנה תיירים רבים. בהתאם לא מפתיע לגלות שישנם חיפושים רבים בגוגל של הביטוי yoga tel aviv. יוגה היא פעילות גופנית-רוחנית שכמו פותחה במיוחד עבור החיים בתל אביב: העיר ללא הפסקה מציעה אינספור אפשרויות, הזדמנויות, בילויים ופעילויות, אבל קצת קשה למצוא בה רגעים של שקט אמיתי – אלא אם כן מתרגלים יוגה. בסטודיו פראנה יוגה שבלב העיר השמחה תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של שיטות וכך למצוא את זו המתאימה לכם ביותר.

yoga tel aviv – התרגולים האפשריים השונים

* איינגר יוגה – תנוחות שפיתח ב.ק.ס. איינגאר, אחד ממורי היוגה המוכרים והמוערכים ביותר. בשיטה זו מושם דגש רב על דיוק ועל רצף חכם של תנוחות. כמו כן נעשה שימוש בעזרים דוגמת שמיכות, קוביות ועוד כדי לסייע בהטמעת התנוחות וביצוען באופן המדויק ביותר.

* ויניאסה יוגה – תרגול שמתאפיין בדינמיות ובמידה רבה של חופש, ולכן הוא גם מעניין במיוחד. הרצפים המשתנים של התנוחות מייצרים בכל פעם הקשרים אחרים ותורמים להנאה מכל שיעור.

* ויג'ננה יוגה – העקרונות העיקריים של ויג'ננה יוגה הם מינימום מאמץ, השקטת התודעה, השתרשות, כוונה ונשימה. על בסיס כל הנ"ל מופקת מקסימום תועלת מכל תרגול.

* אשטנגה יוגה – שיטה שכוללת 6 סדרות מובנות היטב, וכן התכווננות לצורת נשימה ייחודית שנקראת אוג'יי (נשימה מרוממת). תרגולי אשטנגה יוגה עשויים להיות מאתגרים אבל גם מתגמלים מאוד.

חופש בחירה מלא והנאה תוך כדי תרגול

כשמחפשים את הביטוי yoga tel aviv מקבלים אפשרויות רבות, וזהו עוד אחד מהיתרונות של העיר המרכזית של ישראל: חופש הבחירה המרבי שהיא מעניקה לכולנו. בסטודיו פראנה מוצע גם כן חופש בחירה נרחב מאוד – הן מבחינת השיטות השונות של היוגה והן מבחינת המועדים של השיעורים. המכנה המשותף לכל הבחירות הוא שיעור שמועבר ע"י מורה מנוסה באווירה מחבקת ונעימה מאוד. הקבוצות קטנות, כך שניתן להתייחס באופן פרטני לכל משתתף ומשתתפת, וגם לכך יש כמובן תרומה להנאה הרבה ולתועלת הגבוהה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני