חוויה מרתקת יחד עם הכשרה מקיפה

קורס מורים ליוגה

מורים ליוגה, וכמובן גם מורות בשיטת התרגול העתיקה שמתאימה מאוד לעידן החדש, נהנים מעיסוק מעניין, מגוון ובמקרים רבים מתגמל גם בהיבט הכלכלי. גם הדרך לעבודה הזו מעצימה מאוד – קורס מורים ליוגה הוא חוויה הוליסטית שמקנה שלל יכולות חשובות וכמובן העמקה של ממש בכל האספקטים של היוגה, גם אלה הפיזיים וגם אלה הרוחניים. אם יוגה היא מסע אל תודעה צלולה וחיים של שלווה, אין ספק שקורס המורים הוא חלק משמעותי מאוד במסע. בסטודיו פראנה יוגה מוצע קורס שכולל כ-65 מפגשים בני 5.5 שעות כל אחד, בהנחיית צוות בקיא ומנוסה מאוד.

התכנים שנלמדים במסגרת קורס מורים ליוגה

* אנטומיה ופיזיולוגיה – ידע חיוני על-מנת להבין איך תורמת כל תנוחה לכל אדם, ואיך לסייע לכל מי שמתרגל או מתרגלת יוגה להפיק מקסימום תועלת מהאימון בהתאם למאפיינים הספציפיים שלהם.

* בודהיזם – בכדי להבין את הרקע הרעיוני והרוחני של התרגול. בפרט נלמד המודל הבודהיסטי שעוסק בחמשת המצרפים (צורה, תחושה, תפישה, תבנית מנטלית והכרה) ובקשר שלהם לשחרור הסבל מהחיים.

* פירוק ודיוק תנוחות – כל תנוחה ביוגה מפורקת לתת תנועות וניואנסים ספציפיים, כדי שאפשר יהיה לבצע אותה באופן המדויק ביותר האפשרי (וכמובן להעביר את הידע הלאה).

* בניית רצף תרגילים ויצירת שיעור אפקטיבי – מעבר להתעמקות בכל תנוחה ונשימה בפני עצמן, קורס המורים מספק גם כלים לבניית שיעורים שלמים שיניבו תועלת מרבית. כמו כן משתכללת מאוד היכולת לראות את הזולת, להבין מה הוא צריך ולאפשר לו לקבל זאת (ובפרט בהקשר של התאמת שיעור יוגה למשתתפים הספציפיים בו).

חוויה מרתקת והכשרה מקיפה

דגש נוסף במסגרת קורס מורים ליוגה הוא על פיתוח תשומת לב מלאה – קודם כל לגוף ועל בסיס זה גם לתודעה. תשומת לב רבה וריכוז מרבי במהלך תרגול יוגה מובילים לחיבור עוצמתי של האדם עם עצמו, והקורס הוא הזדמנות מצוינת להגיע למצב תודעתי שכזה. הקורס שמתקיים בסטודיו ליוגה פראנה יוגה מועבר כאמור על-ידי נשות ואנשי מקצוע שחוקרים את התחום כבר שנים רבות, ובנוסף צברו ניסיון בהכשרת מורים ומורות. בהתאם הלימודים הם חוויה מרתקת ומעצימה במיוחד.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני