חוויה מהנה ומעצימה שמשלבת בניית שרירים

יוגה היא קודם כל אימון שבונה שרירים חשובים בגוף, מוביל ליציבה טובה יותר ותורם גם להגמשת המפרקים. בנוסף, דרך האימון נבנתה במיוחד על-מנת לאפשר לכל אדם למקד את תשומת הלב, להתבונן פנימה ולהתחבר לגוף, לתחושות ולעצמו, תוך כדי נטרול הסחות דעת וגירויים חיצוניים שונים. כתוצאה מכך תרגול יוגה הוא גם חוויה תודעתית מרתקת וצעד משמעותי בדרך לחיים עם יותר שלווה. בהתאם לא מפתיע לגלות שהשיטה כבר כבשה לבבות רבים בכל רחבי העולם – סדנאות יוגה הן דרך נהדרת להתוודע אליה, להעמיק את השליטה בה וגם פשוט ליהנות מכל התועלות של תרגול אפקטיבי. בשני סניפי סטודיו פראנה, בגבעתיים ובתל אביב, מתקיימות סדנאות שונות שמושכות אליהן גם את מי שכבר נחשפו לשיטה וגם את מי שרוצים להבין למה כולם מתלהבים ממנה.

למי מיועדות סדנאות יוגה?

* סקרנים – סדנת יוגה היא כאמור דרך נוחה מאוד להתוודע לעקרונות המרכזיים של השיטה, לתנוחות הבסיסיות, לנשימות ולזרימה הנכונה של כל תרגול. על בסיס התרשמות זו ניתן לקבל החלטה מושכלת האם להמשיך ולתרגל יוגה.

* אנשים שרוצים להכיר שיטות יוגה חדשות – היוגה היא למעשה שם כולל של מגוון רחב של שיטות עבודה. ביניהן: אשטנגה, שיבננדה, איינגאר, ויניאסה, ויג'ננה ועוד. סדנא בשיטה מסוימת מתאימה גם למי שכבר מכיר או מכירה שיטות אחרות ורוצה להרחיב את מנעד האפשרויות.

* העמקה והעשרה – למשל, סדנא שמחברת בין יוגה למדיטציה, או סדנא שבה נלמדת הדרך לעמידת ידיים, ועוד – סדנאות שמתאימות בעיקר למי שכבר התנסו בתרגולים ורוצים להתקדם עוד צעד במסע אל חיבור מיטבי בין הגוף לנפש ותודעה צלולה.

חוויה מהנה ומעצימה

סדנאות יוגה מקנות כאמור כלים יקרי ערך לגברים ולנשים בכל שלבי החיים, גם לאלה שמעולם לא תרגלו יוגה וגם למי שנהנים מיתרונות האימון הרוחני-גופני באופן קבוע. הנושא דומה למדיטציה למתחילים אך יש הבדל בו נעסוק במאמר אחר. בנוסף, כל סדנא שמועברת בסטודיו פראנה יוגה מהווה בפני עצמה חוויה מהנה ומעצימה – וכדאי גם לכם לפרגן אותה לעצמכם. הסדנאות מועברות ע"י מורות ומורים מנוסים מאוד, באווירה רגועה ובקבוצות קטנות יחסית כדי לאפשר לכל המשתתפים להפיק מהן מקסימום תועלת. סדנת יוגה היא דרך מומלצת לעצירה מרעננת מהשגרה הלחוצה ולהתבוננות מחודשת על החיים.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני