זה סיפור שמתחיל לפני הרבה זמן…/ עודד גולדשטיין

אז זה סיפור שמתחיל לפני זמן מה….

הגעתי לסטודיו בסוף שנת 2010, ומיד לאחר השיעור הראשון שלי בסטודיו (עם מיכל עירוני פסטר האהובה), נרשמתי במנוי חופשי חודשי שנתי. התמדתי ללכת לשיעור המתחילים המדהים של מיכל שהיה אז בימי רביעי בחמש (והיום הוא שיעור מתחילים מעולה לא פחות, של מורן צמחוני), ובשאר השבוע ניסיתי כל מני סגנונות ומורים.. וככה עברו להם כמה שבועות, עד שהגעתי לשיעור ויג'ננה של יונתן גרוסמן.

נכנסתי לשיעור, יום ראשון, בשעה החצופה (אין מילה יותר טובה להגדיר אותה)- 11:30- תפסתי לי מקום, וחיכיתי שיתחיל השיעור. יונתן נכנס, התיישב ואמר "נתחיל בבבב (הוא תמיד מושך את ה ב') ישיבה"!!!

חשבתי לעצמי, אני כבר יושב עשר דקות ומחכה להתחיל לזוז… מה ישיבה עכשיו?! אבל זרמתי… עיניים עצומות, גב ארוך ועצמות ישיבה.. אלה היו ההוראות היחידות. אחרי פחות מדקה הצצתי בפעם הראשונה. מי נכנס? מי זז? מה זה הרעש הזה? כולם באמת פשוט עוצמים עיניים? זה נראה לי חשוד! אפילו מפחיד! בטוח שהם מציצים!!!.. המחשבות האלה קפצו לי בראש מצד אל צד והיה לי קשה להלחם בהן, אבל עצמתי שוב את העיניים וניסיתי לחשוב על דברים אחרים. אבל אז אחרי עוד חצי דקה, התחיל להציק לי הגב והתחלתי לזוז קצת כדי למצוא מנח שיהיה לי שוב נעים ונוח, בתקווה שאף אחד לא ישים לב… אחרי דקה וחצי, שתיים, כבר ממש פחדתי. חשבתי שאני הולך לשבת בעיניים עצומות ואי נוחות בגב לנצח נצחים..

אבל מה שבאמת קרה, זה שבכמעט חמש שנים שחלפו מאז אותו שיעור, אני חושב שאני יכול לספור על שתי ידיים ושתי רגליים, את כמות הפעמים שלא הגעתי לשיעור ויג'ננה של יונתן בימי ראשון וחמישי (אז זה היה חמישי, היום זה רביעי :))

ובגלל זה אני רוצה להמליץ לכן\ם מכל הלב!! לא משנה באיזה שלב של התרגול אתן\ם, למהר ולהרשם לסדנא שתתקיים ביום ש' ה-16.5 בשעה 12:30 בצהריים!!

 

שווה ביותר!!!
יום מקסים לכול

🙂

עודד

כתב: עודד גולדשטיין מפראנה יוגה תל אביב.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני