הכל אודות פילאטיס בהיריון

נתחיל במזל טוב! ידוע כיום כי מומלץ להמשיך בשגרת אימונים גם במהלך ההיריון. זמנים מרגשים אלו טומנים בחובם שינויים ותחושות רבות. מעבר להתרגשות, לא מעט נרגיש גם קושי בעקבות המיחושים הגופניים דוגמת צרבות והקאות. גם הנפש שלנו חווה לא מעט במהלך תקופה זו, בין אם מדובר בהכנה לקראת ההורות, הכנה ללידה וההתמודדות עם הגוף המשתנה. בזמנים אלו אימוני פילאטיס בהיריון יכולים לתרום המון לגופכן ונפשכן. העניקו לעצמכן מתנה עם סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס המוכר, עם רשת הסניפים בתל אביב, רמת גן וגבעתיים.

פילאטיס בהיריון – כל התשובות

תרגול פילאטיס בהיריון מושלם לחיזוק גופכן בזמנים רגישים ומרגשים אלו. שימו לב, כי חשוב לתרגל במסגרת ייעודית למצב גופכן, כדי שהאימון יהיה מותאם וקשוב לצרכים הייחודיים של תקופה זו. התרגול מסייע לחיזוק רצפת האגן, יתרון משמעותי עבור כל אישה, אך במיוחד בעת ההיריון וההכנה ללידה. בנוסף, נתרגל יחד באימונים נשימות והקשבה לנשימה, מיומנויות אלו מסייעות בהתמודדות עם לחץ ויוכלו אף להתאים ככלים שרכשתן ללידה עצמה. במסגרת השיעורים תיפגשו נשים אשר נמצאות איתכן באותה סירה וייתכן ואפילו תכירו חברות חדשות!

הגוף המשתנה

לאורך ההיריון, גופנו משתנה רבות ונחווה אחרת לגמרי עבורנו. מעבר להערכה הפלאית לנס הלידה, נדרשת הסתגלות מחודשת עבורנו למצב החדש. הסתגלות זו יכולה לעורר תחושות רבות אותן אנו מרגישות על השינויים האפשריים בגופנו. בין אם נערכנו מראש לחוויה, או לא, עדיין מדובר בטלטלה מסוימת. כדאי להבין את מערכות גופנו, איך הן עובדות ולהמשיך לתקשר עם הגוף במהלך שינויים אלו כדי ליצור חיבור, שיסייע אף בתהליך הלידה. פילאטיס בהיריון בליווי של צוות נשי קשוב ותומך, מעניק לכן כלים להתמודדות עם השינויים ומחזיר תחושת שליטה מסוימת במצב. אל תפנו את הזרקור רק לדאגה לעובר, הוסיפו לדאוג לעצמכן ולבריאותכן המנטלית, זה חשוב עבורכן ועבורו גם יחד.

איזו התרגשות

אנו מתרגשות להיות שם איתכן בזמנים מרגשים אלו. זה הזמן להיכנס למערכת השעות הנרחבת של פראנה יוגה ופילאטיס, הסטודיו המומלץ במרכז הארץ. עם צוות איכותי המכיר בצרכים שלכן, כל אחת תוכל לחזק את החיבור לגופה ולהתכונן ללידה באווירה מיטיבה, אינטימית ונעימה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני