הכל אודות פילאטיס מכשירים מחיר

פילאטיס מכשירים מחיר שווה לכל כיס לאימון משגע ומושקע! את היתרונות הבריאותיים הרבים הקיימים בפילאטיס אתם ודאי כבר יודעים. מדובר באימון שכבש בסערה את העולם, בזכות השימוש בציוד תומך, העבודה על היציבה, דיוק תנועת השרירים, שיפור הגמישות ותחושת החיוניות הכללית. סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס מציע מגוון נרחב של שיעורים ותרגולים שיתאימו לכל מי שמעוניין לפתח אורח חיים בריא יותר.

פילאטיס מכשירים מחיר ופרטים נוספים

אצלנו בסטודיו תוכלו לרכוש מנוי וליהנות ממגוון שיעורים דוגמת יוגה, פילאטיס מכשירים מחיר מומלץ לרכישת מנוי הוא 340 ₪ בלבד. במסגרת מנוי זה תוכלו להיכנס למגוון אימונים ולהבין מה הסגנון המועדף עליכם. השיעורים אורכים כשעה וניתן לבחור מבין מגוון של למעלה מ-200 שיעורים שונים בשבוע המתפרשים על פני מבחר סניפים בתל אביב, רמת גן וגבעתיים. הסניפים שלנו נגישים ונוחים להגעה. אנו שמים דגש רב על יחס אישי במסגרת התרגולים, לכן תוכלו לתרגל בקבוצות אינטימיות עם מורים מקצועיים שישימו לב בדיוק לצרכים שלכם.

המכשירים

באימון זה יש שימוש בציוד תומך המאפשר לגופנו להתקדם בתחומי הקואורדינציה, חיזוק השרירים, גמישות ושיפור שיווי המשקל. בין המכשירים ניתן למצוא מיטה עם קפיצים שונים שקובעים את מידת ההתנגדות, גליל שמסייע למתיחת הגוף, חבית ומכשיר הנקרא קאדילק. בנוסף, ניתן לתרגל בבית ולהשתמש בחפצים ביתיים כמו כסאות ושולחנות, אך אין זה דומה לשפע המתקיים בסטודיו. פילאטיס מכשירים מחיר מעולה לשיעור הכולל ציוד רב וקריטי בחשיבותו!

זהו הזמן

אם כבר תקופה אתם מתלבטים אולי להתחיל להתאמן, בא לנו לחסוך לכם את ההתלבטות- מצאתם את הסטודיו המדויק עבורכם! פראנה יוגה ופילאטיס מרחב האימונים הוותיק והמומלץ ביותר במרכז הארץ! אצלנו תוכלו להתנסות במגוון סגנונות של פילאטיס, יוגה, מדיטציה ועוד. בנוסף, אנו מציעים סדנאות נלוות במגוון תחומים שיתרמו לתחושותיכם הפיזיות והמנטליות. אנו מקפידים על יחס מקצועי, נעים וקשוב. חשוב לנו שגם מתחילים וגם מתקדמים יוכלו למצוא את עצמם במערכת השעות שלנו- לכן דאגנו למבחר שיעורים שאין שני לו! האימונים מתקיימים בחללים מרשימים ומאובזרים בכל הציוד החדיש ביותר שיש לעולם הכושר להציע!


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני