הכל אודות בייבי יוגה

בואו לזמן איכות עם הקטנצ'יק שלכם בשיעורי בייבי יוגה מרגשים ומפתחים, שיתרמו רבות לקשר הנרקם ביניכם. השיעורים מעודדים את הסקרנות ויכולת החקר של התינוק שלכם, ומאפשרים גם לכם הורים יקרים לרכוש ביטחון ולאפשר לילדיכם לחקור בסביבה בטוחה ונעימה. אנו בסטודיו פראנה יוגה מבינים את החשיבות של יצירת קשר מיטיב, מפתח, אוהב ומאפשר עם התינוק החדש, לכן יצרנו שיעורים באווירה רכה ונעימה המותאמת בדיוק ליצורים הרכים שלכם.

Mange mænd køber analoger af Viagra. Deres omkostninger er flere gange lavere, og sammensætningen og princippet om handling er identisk. Den samme aktive ingrediens anvendes, koncentrationen af stoffet i pillerne svarer til. Jeg lærte om sildenafil på Danmark-Potens-Piller , og jeg var overbevist om kvaliteten af stoffet selv

איך נראה שיעור בייבי יוגה

אז בעצם, פעמים רבות לא כל כך ברור מה אפשר בכלל לעשות בחוגי תינוקות בכלל, ובשיעורי בייבי יוגה בפרט? למעשה, שיעורים אלו נחלקים לשני חלקים. זמן של תנועה במרחב, במהלכו שוכב התינוק על המזרן ומתנועע עליו בצורה חופשית, או לפי תרגילים משותפים שלכם לעשות יחד. יש גירויים רבים הנועדו לפתח את התינוק, כמו שימוש במרקמים שונים, שימוש בצלילים ומוזיקה וכמובן גם המפגש עם תינוקות אחרים. עבורכם ההורים, מדובר בשעה של זמן איכות עם ילדיכם, כמו גם מפגש חברתי עם הורים אחרים אשר עוברים חוויות דומות לכם כעת. הקורס תורם להתפתחות כישורים פיזיולוגיים, קוגניטיביים ופסיכולוגים. בנוסף, יש ערך רב באיתור קשיים התפתחותיים, חיזוק ההתמצאות במרחב ואף עבודה על הביטחון העצמי של התינוק. אולי לא תראו את ההשפעות באותו רגע, אך מדובר בהשפעות מרחיקות לכת על התפתחות תקינה של הדבר היקר לכם מכל.

עיסוי תינוקות

חלק משמעותי נוסף בשיעורי בייבי יוגה הוא עיסוי תינוקות. העיסוי מפנק את ילדינו ומסייע להם לפתח רוגע ותחושת חיבור נעימה איתנו. בנוסף, מגע מסוג זה מהווה כלי שיכול לסייע לנו במגוון מצבים שונים עמם אנו מתמודדים כהורים צעירים. מצבים דוגמת גזים, כאבים לא ברורים, קשיי שינה וקשיי הנקה יכולים להיפתר באמצעות שימוש נכון במגע ובקשר הנוצר בינינו לבין הבייבי.

הרשמה

בואו ללמוד יחד כלים ולאפשר לילדיכם סביבה בטוחה, נעימה וסקרנית. הגיע הזמן ללמוד ולהתגבר יחד על אתגרי ההורות השונים. בואו ותכירו עוד אמהות ואבות, שנמצאים איתכם ממש באותה סירה. מערכת תמיכה לאם ולילוד בשנת החיים הראשונה נחשבת למשמעותית ביותר. הירשמו עוד היום לחוג בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס ותתחילו ליהנות מחווית הורות מרגשת.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני