היתרונות של מיינדפולנס

נראה כי מיידפולנס  היא טכניקה מעניינת לפיתוח מודעות אשר הפכה לחלק בלתי נפרד מחייהם של אנשים רבים.
בשעה שהעיר מסביבנו תוססת ולא עוצרת לרגע, האנשים שחיים בה מוצאים את עצמם מותשים ולא מרוכזים במתרחש סביבם. בדיוק במצבים אלו תרגול מיינדפולנס יכול לבוא לעזרתכם ולסייע ביצירת מודעות קשובה אשר ללא ספק תצליח לשנות את חייכם לטובה.

 

במהלך תרגול של מיינדפולנס תוכלו למצוא את עצמכם מתמקדים בהווה בצורה מודעת ולא שיפוטית. זוהי האפשרות שלכם לעצור לרגע ולהכיר את הסביבה שלכם בהווה בצורה הכי אמיתית שיש. מחקרים רבים כבר הראו כי תרגול מודעות קשובה יכול להביא ליתרונות רבים אשר ישפיעו על חייכם לטובה.

 

  • רוגע ושלווה – על מנת לתרגל מיינדפולנס יהיה עליכם ללמוד להתרכז ברמה הבסיסית ביותר. דבר האומר כי יהיה עליכם ללמוד כיצד להרפות ממחשבות אשר מטרידות את מנוחתכם. כך תוכלו לראות כי רק מעצם התהליך אתם כבר מרוויחים.
  • התמקדות בהווה – אין ספק כי העבר שלנו עיצב ופיסל אותנו להיות האנשים שאנו כיום. אך לעיתים, זיכרונות העבר מחזיקים אותנו על רצועה קצרה ולא מאפשרים לנו לראות מעבר לאותם רגעים. תרגול מיינדפולנס יכול לעזור לנו להתחבר להווה, לשחרר מפחדי העבר ולהיפטר מהחששות לגבי העתיד.
  • גמישות מחשבתית – ברגע שנלמד לשחרר ממחשבות טורדניות וזיכרונות אשר מכבידים עלינו, נוכל לראות את ההווה בצורה הכי טובה שלו. נוכל לבחון את המצב שבו אנו נמצאים ולראות את הנקודות שבהן אנו יכולים לבצע שינוי בחיינו על מנת להתקדם לשלב הבא אשר יגרום לנו אושר.

 

המפגש עם עצמנו

דווקא הנכונות שלנו לעצור את המרוץ המטורף של החיים ולהתמקד בבחינה עצמית ובפיתוח מודעות קשובה, יכול לסייע לנו לראות את עצמנו בהווה כפי שאנו באמת.

המפגש הייחודי עם ה"עצמי" מאפשר לנו בחינה אמיתית ומדויקת יותר של המציאות שבה אנו חיים.

פראנה יוגה הינו סטודיו ותיק אשר ישמח להעמיד לבחירתכם מגוון עצום של קורסים בתחומי יוגה, פילאטיס, מדיטציה ומיינדפולנס בשני מוקדים, בתל אביב ובגבעתיים.

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני