הדרכים השונות לעשות יוגה בתל אביב

העולם המודרני דורש מאיתנו המון. הזמינות של כולנו – 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע. אנחנו תמיד מחוברים לעולם האינטרנט דרך הסמארטפון שלנו, ניתן לומר שדרך הווריד. אנשים רבים חשים בלחץ המצטבר מדי יום, ולא יודעים כיצד להתמודד עם התופעה. עם זאת, באמצעות תורות חדשות שהותאמו לאורח החיים המודרני ניתן להשיג הקלות רבות בחיי היומיום וליהנות מהאפשרות לנוח בצורה כנה ואמיתית מכל הלחצים והדרישות. זו הסיבה לכך שאנשים רבים מעוניינים לעשות יוגה בתל אביב, דווקא בעיר זו שלעולם לא ישנה, שבה כולם ממהרים למשהו ושואפים תמיד לאתגר הבא, לבילוי הבא, להישג הבא.

 

מדוע חשוב להקדיש זמן לעשות יוגה?

אנשים שניסו אי פעם להתמיד בתרגילי היוגה השונים יודעים, שמדובר בשינוי מהותי בחיים שלהם. ראשית כל, חשוב להבין שמהות היוגה אינה בתרגילים עצמם, אלא בנשימות שעושים במהלכם. היוגים ה"מקוריים" בהודו יכולים לעשות ניסים ונפלאות, לעצור את נשמתם למספר דקות, והיה יוגי ידוע אחד שאפילו מת – אך נשאר כפי שהיה, כאילו שהגוף שלו עמיד בפני הזמן. המהות של נשימות היוגה הינה שלכולנו יש מספר מוגבל של נשימות שניתנו מלמעלה, ובאמצעות שליטה על הנשימות ניתן להאריך את החיים. היתרונות המובהקים של תרגילי נשימה ונשימה מבוקרת הינם בכך שהגוף נהנה מחמצן רב, מה שמביא להתחדשות התאים ובאופן כללי, מרגיע מאוד ומאפשר לחדש מצברים אפילו בתרגול של שעה.

 

היכן כדאי לעשות יוגה בתל אביב?

בית הספר "פראנה" נמצא בלב תל אביב ובסניף נוסף ברעננה. במקום מתקיימים שיעורים בסוגי יוגה שונים, סדנאות והרצאות שונות המאפשרות להכיר לעומק את העולם המרתק הזה וליהנות מאינספור יתרונות ולהעשיר את החיים שלכם באמצעות ידע חבוי מעולמות נסתרים. הכירו את תחום היוגה מאנשים שלמדו את התחום במקור – במזרח הרחוק.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני