הדרך הטובה ביותר לבצע פילאטיס מכשירים בגבעתיים

היתרונות של שגרה הכוללת פעילות גופנית כבר ברורים וידועים לכולנו. פילאטיס הוא סוג של תרגול פיזי הכולל עבודה על יציבות, איזון ובקרה על הגוף. המתאמנים ייהנו משיפור הקואורדינציה, תחושת חיוניות, שיפור הגמישות וחיזוק הגוף. מעבר להיותו תרגול פיזי, ידוע אימון זה כמסייע גם בהיבט הרגשי והקלה על מתחים. לכל מי שרוצה להכניס הרגל בריא לשגרה, בסביבה נעימה המתאימה למתחילים ומתקדמים, זה הזמן להכיר את פראנה יוגה ופילאטיס- המקום שלכם לתרגל פילאטיס מכשירים בגבעתיים ובתל אביב.

פילאטיס מכשירים בגבעתיים – כל מה שרצית לדעת

אם אתם תוהים לאיזה סגנון אימונים כדאי לכם להצטרף, מומלץ להבין את ההבדלים בין השיעורים השונים. פילאטיס מכשירים בגבעתיים זה המקום שלכם לתרגל שיווי משקל ויציבות, שיפור גמישות והשקעה עצמית, באמצעות ציוד תומך המשדרג את החוויה. המכשירים כוללים מיטה, אך ממש לא כזו שתשנו עליה. מדובר במיטה שטוחה שיכולה להחליק קדימה ואחורה ויכולת ההתנגדות שלה משתנה על פי מספר הקפיצים. מעבר לכך, יש את החבית שמטרתה לתרום למתיחת הגוף. חוץ מזה, ניתן להוסיף כיסא, חפץ זמין שנמצא בבית ויכול לשדרג את התרגולים. מכשיר נוסף נקרא קאדילק, שולחן ארוך עם קפיצים פנימיים ובאר המתחבר אליו.

יתרונות

השימוש במכשירים טומן בחובו יתרונות רבים. מדובר בחפצים המיועדים לתמוך בגוף במקומות הרצויים ולאפשר את ההתנגדות המתאימה לכל אחד באמצעות הקפיצים. אימון עם חפצים שונים מהווה חוויה דינאמית יותר, עם מגוון תרגילים נרחב והתאמה אישית לכל אחד ואחת. תורם לעידוד חילוף החומרים, מתאים לחיזוק רצפת האגן ולכן קלסי לנשים בהיריון ועוזר מאוד בבעיות גב. פילאטיס מכשירים בגבעתיים אשר נמצאת במרכז הארץ, נותן לכם הזדמנות לרגע של שקט, רוגע ודאגה עצמית בתוך כל מרוץ החיים העירוני.

הרשמה

אם אתם מעוניינים לצאת לדרך חדשה שתתן המון לגוף שלכם, זה הזמן להגיע לשיעור ניסיון בסטודיו הוותיק פארנה יוגה ופילאטיס. יש לנו מגוון רב של שיעורים בשני סניפים, תל אביב וגבעתיים. עם מערכת שעות כה מקיפה, כל אחד יוכל למצוא את הרגע המתאים לו להשקיע בעצמו.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני