דגשים חשובים למתחילים ביוגה

זה הרי כבר ברור וידוע לכל שהיוגה כבשה בסערה את העולם המערבי. אם בהתחלה היה נדמה כי מדובר בטרנד, זה מאוד ברור כעת, שתרגול זה כאן כדי להישאר. נדמה שיש הרבה סטיגמות שקצת משטיחות את כל העניין ויכולות אפילו להרחיק את אלו המעוניינים בשיעורי יוגה למתחילים. בין הסטיגמות ניתן לסבור כי כדי לתרגל צריך להיות היפי במיוחד, או אולי איש שהגיע מהודו ויש לו שאיפה להיות נזיר בטיבט. ייתכן והסטיגמות הן בכלל אחרות, כמו למשל- יוגה זה לא ספורט מחטב, או עליי להיות גמיש כדי להצליח. אנחנו בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס כאן כדי להפריך את כל הדעות הקדומות ולהראות כיצד כל אחד ואחת יכולים להפיק מתרגול מתמיד.

יוגה למתחילים- דגשים

אם עדיין לא תרגלתם מעולם, או שהתנסיתם בכך מעט מאוד, כדאי שתבחרו בשיעורי יוגה למתחילים שיתאימו לרמה שלכם וליחס לו אתם זקוקים בתחילת הדרך. שימו לב, כי קיימים מגוון סגנונות הנותנים מענה לצרכים השונים. אנו ממליצים לפני תחילת דרככם כמתרגלים, להבין מעט מה אומר כל סגנון. אם ברצונכם, לחוות אימון בקצב איטי ולעבוד על דיוק התנועות ייתכן ותרצו להתחיל בהאתא יוגה. אם ברצונכם דווקא ליהנות מקצב מהיר יותר וזרימה של התנועתיות בגופכם, ייתכן ותרצו את סגנונות אשטנגה וויוניאסה. ניתן כמובן להתנסות במגוון סגנונות ולקבל החלטה על סמך שיעורי הניסיון. גם בתחילת התרגול, כדאי להתחייב למספר ימים קבועים כדי לאפשר לדרך החיים החדשה להתחיל ולחלחל אל אורח חייכם.

מערכת שעות

אם תרכשו מנוי אצלנו בסטודיו, תזכו למגוון שיעורים שאין שני לו. למעלה מ-200 שיעורים שבועיים המתפרשים על פני סניפים בתל אביב, רמת גן וגבעתיים. כל אחד יוכל למצוא את הסגנון המועדף עליו, לדייק ולשלב מתוך מגוון שיעורי  יוגה למתחילים.

הרשמה

צרו קשר איתנו, פראנה יוגה ופילאטיס– הבית הרוחני שלכם במרכז הארץ. אנו מקפידים על אימונים ותרגולים באווירה קשובה, מקצועית ונעימה. כדי לתמוך בהתקדמות של כל אחד ואחת אנו שמים דגש רב על יחס אישי והקשבה לצרכים הייחודיים, כדי שנוכל לתמוך בהתקדמות ובצעדה בדרך היוגה כאורח חיים המשפיע בשלל תחומים.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני