דגשים חשובים לויניאסה יוגה

ליוגה סגנונות רבים ושונים. כל אחד מהם עונה על צרכים אחרים ומקנה יתרונות פיזיים ומנטליים. ויניאסה יוגה היא הכינוי הכולל למספר סגנונות אימון דינמיים. משמעות המילה ויניאסה היא סנכרון בין תנועה לנשימה. התרגול מלמד איך לעבור בין תנוחה לתנוחה בצורה מהירה, אך מבלי לוותר על הנשימה ותשומת הלב אליה. נקודה מעניינת אודות סגנון יוגה זה היא כי הוא מכיל מאפיינים של מספר סגנונות שונים ומשחרר אותנו מההיצמדות המסורתית לאסכולה אחת. פראנה יוגה ופילאטיסס הבית שלכם לרוחניות במרכז הארץ, מזמין אתכם לתרגולים מושקעים ומחממי לב במגוון סגנונות ורמות.

ויניאסה יוגה- דגשים

תרגולי ויניאסה יוגה מתאפיינים לרוב בדינאמיות ובמעברים מהירים, אך יכולים כמובן גם להיות עמוקים ואיטיים. התרגולים מתמקדים בתרגילי עמידה, תרגילי רצפה ותנוחות הפוכות. יש אסכולות בהן האימונים כוללים מעברים מהירים בין ברכות שמש ואסאנות שונות, אך יש גם כאלו המעודדים שהייה ארוכה, התעמקות והתארכות בתוך התנוחה. נמליץ על ויניאסה לאנשים שמחפשים גיוון ולא מעוניינים בחזרתיות לאורך האימונים. בשלל סגנונות שונים, דוגמת האשטנגה, יש חוקים קבועים המכילים חזרתיות על אותם סדרות. דווקא בסגנון זה, יש פתח לפרשנות המורה ובחירה במה להתמקד מדי תרגול, יציאה מהמסורת המאפשרת דינאמיות.

מדיטציה בתנועה

ויניאסה יוגה התפתחה בשנת 1948 ומהווה שילוב בין סגנונות שונים. מקובל להתייחס לסגנון תרגול זה כמדיטציה בתנועה. הכוונה בהגדרה זו היא כי הדגש על הנשימה ועל ההתמקדות בה, דווקא בתוך תנועות דינמיות מהווה סוג מסוים של מדיטציה. מקובל להתייחס לתרגול זה כמאפשר לתודעה רגעים של שחרור, של הגברת מודעות ותחושת ריכוז זורמת ללא התמקדות במחשבה אחת. תרגול מתמיד, יוביל להשפעות מרתקות ומרגשות על התודעה ושלוות הנפש שלנו.

להרשמה

פראנה יוגה ופילאטיס הסטודיו הוותיק והמומלץ במרכז הארץ מכיל למעלה מ-200 שיעורים שבועיים לכל הרמות, בסגנונות ובדגשים שונים. אנו שמים דגש רב על אווירה מקצועית, קשובה ונעימה. בתרגולים נתייחס לכל אחד ואחת כדי לאפשר התקדמות התואמת את הקצב האינדיבידואלי והדגשים הקריטיים עבור כל אחד במסלול התרגול. עבורנו היוגה היא דרך חיים, בואו נהפוך אותה יחד לחלק אינטגרלי מאורח החיים שלכם גם.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני