גמישות, ריכוז ושליטה

שיעור פילאטיס מלא

פילאטיס הוא אימון מתגמל מאוד וגם בטוח במיוחד. מי שפיתח את השיטה, ג'וזף פילאטיס, התעניין באנטומיה של גוף האדם כבר מגיל צעיר, למד שלל שיטות התעמלות ובפרט יוגה וכן הגנה עצמית ובמהלך מלחמת העולם הראשונה טיפל בפצועים וסייע להם להשתקם. הידע וההתנסויות באים כולם לידי ביטוי בפילאטיס – שיעור פילאטיס מלא כולל סדרת תרגילים מדויקים שמתקנים חוסר איזון בשרירים, מוסיפים כוח וגמישות ומשפרים את הקואורדינציה והיציבה. תועלת נוספת היא הטמעת הרגלי נשימה נכונים יותר שתורמים גם הם לבריאות הגוף והנפש. בסטודיו פראנה יוגה מתקיימים שיעורי פילאטיס מלאים שמתאימים לכל אחד וכל אחת, בלי צורך בכושר גופני גבוה או ביכולות ספציפיות, ובאווירה נעימה ומכילה.

האפשרויות השונות של שיעור פילאטיס מלא

* פילאטיס מזרן – תרגילים בסיסיים ויעילים להפליא שבהם ההתנגדות של הגוף היא זו שבונה את השרירים ומחזקת את הגמישות. היתרון העיקרי הוא שניתן לבצע שיעורי פילאטיס מזרן למעשה בכל מקום. כמו כן פילאטיס מזרן הוא הדרך היעילה ביותר להבין לעומק את עקרונות השיטה ואת התנועתיות הנכונה של השרירים בכל פעולה.

* פילאטיס מכשירים – תרגול שכולל גם אביזרי עזר למיניהם ובהם הרפורמר, הקדילק, הקוראליין ועוד. היתרון העיקרי של המכשירים הוא שניתן לכוונן את רמת הקושי של כל תרגיל בצורה טובה מאוד. גם כשיש מגבלת תנועה כלשהי, המכשירים עשויים לספק מענה מוצלח ולאפשר בכל זאת אימון אפקטיבי.

גמישות, ריכוז ושליטה

שיעור פילאטיס מלא לא "רק" מחזק את הגוף אלא משפר יכולות חיוניות באופן כללי כמו שליטה וריכוז כפי שעושים בתרגולי במדיטציה. השיעור הוא גם הזדמנות לניתוק מהיומיום וחיבור אל העצמי. בזכות הדיוק הרב של ג'וזף פילאטיס, אימונים בשיטה זו נחשבים לבטוחים מאוד ואין בהם סכנה של עומס יתר כפי שיש באימונים פיזיים אחרים. בסטודיו פראנה יוגה השיעורים מתנהלים בקבוצות קטנות, כך שהמורים יכולים להקדיש את מלוא תשומת הלב לכל משתתף או משתתפת. לבחירתכם סניף בתל אביב וסניף בגבעתיים, וגם מבחינת מועדי השיעורים ישנו חופש בחירה מלא. המורות והמורים שלנו מנוסים מאוד ובפרט אמונים על התאמת השיעורים לתלמידים, ליכולות שלהם ולמטרות שהציבו לעצמם.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני