במה מתמקדת שיטת איינגאר יוגה תל אביב ?

איינגאר יוגה תל אביב היא אחת משיטות היוגה המקובלות והנפוצות ביותר בעולם המערבי. המיוחד ביותר בשיטה זו הוא העובדה כי המייסד שלה, ב.ק.ס. איינגאר, מצא את הדרך הנכונה לגשר בין המזרח למערב בעצם העברת היוגה אל המערב בשפה שהוא יכול להבין אותה. שיטה זו רואה ביוגה בתור פילוסופיה, מדע, אומנות ולמעשה דרך חיים שלמה. שיטת איינגאר יוגה מתאפיינת ברמת דיוק גבוהה מאוד בתנועות ושהייה ארוכה בכל תנוחה. זהו למעשה תרגול יחסית סטטי אשר בין השאר גם מחטב את הגוף בצורה יוצאת מן הכלל.

תוכלו למצוא אנשים רבים שבוחרים לתרגל איינגאר יוגה תל אביב מסיבה פשוטה מאוד. שיטת יוגה זו מתבססת על פילוסופיה מיוחדת הטוענת כי כל תחלואה ובעיה בריאותית יכולה לנבוע מחוסר איזון שבין הגוף והנפש, כך שהתרגול שבה משלב את ההבנה הפיזיולוגית מתוך גישה רוחנית. רעיון זה קורץ לאנשים רבים אשר מאסו בכדורים וטיפולים שונים שלא מסוגלים להקל על סבלם. בדיוק בנקודה זו, יכולה איינגאר יוגה תל אביב לעזור.

במהלך התרגול מקפידים במיוחד על הדיוק בביצוע התנועות השונות ועל שהייה ארוכה בכל תנועה. זאת על מנת להיות מסוגלים להפיק את מירב התועלת מכל תנועה ותנוחה. במהלך שיטה זו נוכל לראות כי מתבצע שימוש בשורה של אביזרים שונים כמו בלוקים מעץ, כריות וחגורות. אלו נועדו להקל על התנועה ולעזור לכל תלמיד להגיע לתנוחה האופטימלית עבורו.

למי שיטה זו מתאימה ?

התשובה הקצרה היא, לכולם. אך חשוב לציין כי אנשים רבים אשר נמשכים אל טכניקת תרגול זו הינם אנשים בעלי מוגבלויות פיזיות או כאלו שסובלים מפציעות כאלה ואחרות. שיטה זו מתאימה לכל הגילאים ותתאים במיוחד לאנשים בעלי כוח וסבלנות רבה אשר מרגישים מחויבים לתהליך ומוכנים להשקיע את המירב בכל תנועה ותנוחה.

סטודיו פראנה יוגה הוקם בשנת 2003 במטרה להפיץ את תורת היוגה ולהשריש את כוחותיה הרבים בחיי היום יום. פראנה יוגה הינו הסטודיו הראשון בישראל אשר משלב סגנונות שונים ומגוונים של תרגול יוגה תחת קורת גג אחת.

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני