במה בייבי יוגה מסייעת לתינוק?

שנת החיים הראשונה של התינוק שלנו היא שנה עמוסה עבורנו כהורים. בין אם מדובר בילד ראשון או שלישי, האתגרים המגיעים עם חווית ההורות הייחודית לכל ילד פוגשים אותנו ודורשים מאיתנו להתמודד. חשוב להתמודד עם אתגרי החיים בסביבה תומכת ומאפשרת, רצוי עם אנשים שחווים את מה שאנחנו חווים באותה העת כדי שיוכלו להבין אותנו בצורה מיטבית. לכן, אם תשאלו אותנו במה בייבי יוגה מסייעת לתינוק? נוכל לענות בשני רבדים- עזרה לילוד הטרי ועזרה לאם והאב הטריים. כולם יודעים שתינוק מאושר משמע הורים מאושרים! פראנה יוגה ופילאטיס מלווה אתכם לאורך כל מעגלי החיים עם מערכת שעות מגוונת ומרתקת.

במה בייבי יוגה מסייעת לתינוק? כל התשובות העוסקות בילדינו הרכים

לכל התוהים והספקנים במה בייבי יוגה מסייעת לתינוק ? נסביר כי מדובר במרחב בטוח המאפשר זמן חקירה על המזרן ופיתוח הסקרנות הטבעית הטמונה בכל ילד וילד. בנוסף, כל הגירויים החיצוניים דוגמת המפגש עם תינוקות אחרים, מוזיקה ועבודה עם מרקמים שונים מפתחת את יכולת החקר של הילד ותורמת לפיתוח ביטחון עצמי. קורס זה מקנה לילד יכולות קוגניטיביות, פיזיולוגיות ורגשיות מפותחות. שיעורים אלו תורמים לתחושת ההתמצאות במרחב. מעבר לכך, עיסוי תינוקות הוא כלי נהדר ליצירת חיבור משמעותי בין האם והאב לילוד. ניתן להשתמש בעיסוי במגוון מצבים, דוגמת גזים, בעיות בהנקה ובעיות שינה. העיסוי מסייע לרכישת רוגע והרגעת מערכות הגוף השונות.

ואיך זה עוזר לנו להפוך להורים מאושרים?

עד כה, דיברנו על השאלה במה בייבי יוגה מסייעת לתינוק. מעבר להשפעות מרחיקות הלכת על ילדינו, בריאותם והאושר שלהם, מדובר בחוויה משמעותית להורים. קודם כל, מדובר במפגש עם הורים אחרים הנמצאים באותו מצב, מה שיכול להוות קרקע משמעותית לצמיחה ותחושת תמיכה. מעבר לכך, רכישת הכלים של עיסוי הודי יכולים לעזור רבות להורים ולתת כלי להתמודדות מיטיבה עם מגוון מצבים. חווית החיבור הנוצרת במסגרת שיעורים אלו, תורמת לתחושת החיבור הנרקמת ביניכם לבין הבייבי ומאפשרת לפתח עוד כישורים הוריים.

השיעורים שלנו

הירשמו עוד היום לשיעורי ביייבי יוגה בסטודיו פראנה יוגה הוותיק והמומלץ. בתוך כל העומס של הורות והתמודדות הגוף לאחר הלידה, תנו לעצמכם רגע של רוגע וחיבור אמיתי לעצמכם ולילדיכם.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני