בכל מקום ובכל נקודת זמן

שיטת הפילאטיס פותחה מתוך הבנה שרק איזון בין הגוף לנפש מבטיח בריאות מיטבית ויכולות פיזיות חיוניות כמו קואורדינציה, גמישות וכוח. בהתאם הדגש העיקרי באימוני הפילאטיס הוא דיוק ולאו דווקא מספר רב של חזרות על כל תרגיל. עוד יתרון משמעותי של השיטה שפיתח ג'וזף פילאטיס לפני כמעט 100 שנים הוא שאפשר ליישם אותה גם בלי ציוד או מכשירים – ואכן, אימון פילאטיס מזרן הוא אחד האימונים הפופולריים ביותר שיש כיום. על-מנת להפיק מקסימום תועלת מכל אימון חשוב לשלוט היטב בתרגילים השונים. בסטודיו פראנה יוגה תוכלו ללמוד את עקרונות הפילאטיס ולקבל כלים לביצוע מדויק במיוחד של התרגילים המועילים.

התועלות המרכזיות של אימון פילאטיס מזרן

* חיזוק שרירים – בכל אימון פילאטיס, בין אם בעזרת מכשירים ובין אם על מזרן בלבד, פועלים שרירים רבים שזוכים לחיזוק של ממש.

* הרמוניה – אופן ביצוע התרגילים תורם רבות לאיזון הרצוי בין הגוף לנפש.

* שיפור היציבה – ובפרט חיזוק עמוד השדרה ויצירת הרגלים לתנועות נכונות ומיטיבות – בעיקר בזכות העובדה שהתרגילים מבוססים על הגוף בלבד ולא על התנגדות מכשירים.

* חיטוב – גם בלי חזרות רבות מדי על כל תרגיל, רמת הדיוק המרבית מובילה להצרת היקפים, לזקיפות קומה ולמראה חטוב.

בכל מקום, בכל נקודת זמן

יתרון משמעותי במיוחד של אימון פילאטיס מזרן הוא שניתן לבצע אותו בכל מקום ובכל נקודת זמן, לא כמו פילאטיס מכשירים. מזרן, מקום בסלון להציב אותו, זמן פנוי וכמובן מוטיבציה – ואפשר לצאת לדרך. עוד כדאי לדעת שאימונים עם מזרן מאמצים את הגוף במידה רבה יותר, כך שכל אימון מניב תועלת גבוהה. בזכות שני מאפיינים אלה השיפור מהיר והתוצאות ניכרות לעין. דרך נוספת היא לתרגל בקבוצה, כשבמקרה כזה בנוסף למוטיבציה העצמית ישנה גם המחויבות לפעילות כתוצאה מהנוכחות של עוד אנשים. בסטודיו פראנה יוגה מתקיימים שיעורי פילאטיס מכל הסוגים ולאורך כל השבוע, כך שתוכלו להצטרף בדיוק במועדים הנוחים מבחינתכם. כמו כן, בזכות המדריכים והמדריכות המוכשרות תלמדו כיצד לבצע כל תרגיל באופן מיטבי, כך שהוא יחזק את הגוף ואת הנפש בדיוק כפי שהוא אמור לעשות.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני