בואו להתחיל עם סדנאות יוגה

מרוץ החיים השוחק כולל המון דברים בתוכו. בית, עבודה, משפחה, ריצות ממקום למקום והמון המון סידורים. יש הרבה דברים שאנחנו אוהבים, אך אין ספק שלפעמים הימים מרגישים מעט חזרתיים. אם בא לכם פעילות שוברת שגרה סדנאות יוגה יכולות להתאים לכם בול! גם אם אין לכם זמן לתרגול מתמיד ועקבי, אך אינכם רוצים לוותר על החיבור לרוח ועל הענקת מתנה לנפש, זה הזמן להתחיל לבחור מבין המבחר את ההתאמה המדויקת ביותר עבורכם. סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס המוביל במרכז הארץ, מעניק לכם מבחר של אפשרויות מרתקות וחווייתיות באווירה מקצועית ונעימה.

סדנאות יוגה- סגנונות ואפשרויות

במסגרת סדנאות יוגה אצלנו בסטודיו תוכלו לבחור מתוך מגוון נרחב. בין המגוון תמצאו כאלו העוסקות בסגנונות יוגה שונים דוגמת האתא, אשטנגה, איינגר וויניאסה. ישנן סדנאות חד פעמיות הנמשכות מספר שעות ויש כאלו הנמשכות לאורך סוף שבוע או מספר מפגשים בשעות קבועות. יש כאלו המתאימות למתחילים ללא ניסיון כלל וכאלו המתאימות למתרגלים וותיקים. בנוסף, במפגשים תקבלו העמקה אודות תכנים העוסקים ברוח היוגה, בשיפור בהירות התודעה והקניית כלים לשלוות נפש ושיפור איכות החיים.

יתרונות

קודם כל, הבחירה בהשתתפות במסגרת סדנאות יוגה היא הרבה פחות מחייבת מהתחייבות לקורס שבועי ותרגול מתמיד. יכול להתאים לאלו שהיו רוצים לרכוש כלים, בלי להשקיע זמן רב. הסדנאות הן כלי נהדר להעמקה בתכנים ובטכניקה, גם עבור מתרגלים וותיקים. פעמים רבות לאירועים ייחודיים אלו יגיעו מאסטרים של יוגה מהארץ ומחו"ל, מהם תוכלו ללמוד ולהתרשם. השתתפות חד פעמית יכולה לתת לכם טעימה מתחביב חדש שעשוי ללוות אתכם זמן רב לאחר מכן ולאפשר לכם לתרגל לבד במרחב הביתי את כל שלמדתם.

להרשמה

היכנסו עוד היום לאתר של סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס והתרשמו ממבחר סדנאות מרתקות ומרגשות. העניקו לעצמכם מתנה משמעותית בדיוק כפי שמגיע לגופכם ונפשכם! אנו מקפידים על תכנים איכותיים באווירה מקצועית, אינטימית וקשובה. חשוב לנו שכל מתרגל יזכה ביחס אישי ויוכל להפיק את המירב מההשתתפות. אנו מברכים אתכם על היציאה מהקופסא והכניסה להרפתקאה חדשה, ייחודית ומרגשת!


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני