איך תרגילי יוגה משפרים את איכות החיים ?

תרגילי יוגה דורשים תנועה של כל הגוף תוך כדי נשימה נכונה. השילוב הזה מאפשר לנו להתאמן מבחינה גופנית ולחזק שרירים קיימים, בו בזמן שאנו מפתחים מודעות פנימית עמוקה. בשנים האחרונות אנו יכולים לראות כי אנשים רבים מעדיפים לפנות אל אורח חיים בריא יותר, כך שאין זה מפתיע כלל כי תרגול יוגה הפך להיות טרנד פופולרי בכל רחבי העולם. בסופו של דבר יוגה מאפשרת לנו להשיג את המטרה האולטימטיבית – נפש בריאה בגוף בריא.

כולנו כבר שמענו כי תרגילי יוגה יכולים לעזור לנו לשפר את התחושה הכללית ולתרום לבריאותנו, אך איך זה קורה?

  • הקלה על הלחץ – בשעה שרובנו מנסים לשרוד בעולם רווי העומסים ולחצים בו אנו חיים, היוגה יכולה לספק בעבורכם את המפלט השקט והרגוע. הרחק מהטלפונים הבלתי פוסקים והצפירות של המכוניות, אתם יכולים ליצור לעצמכם את הפינה השלווה בה אתם יכולים להתרכז בפיתוח הגוף והנפש שלכם. מעבר לך, לאחר התרגול תוכלו להרגיש כי מבחינה פיזית מופעל פחות לחץ על שרירים וחוליות בעמוד השדרה וכי היציבה שלכם משתפרת.
  • שיפור יכולת הריכוז – זה קרה לכולנו, להשתתף בהרצאה או ישיבה ולאחר מספר דקות המחשבות פשוט מתחילות להתרוצץ בכל רחבי החדר. תרגילי יוגה יכולים לעזור לנו לשמור על ריכוז ומודעות מלאה לרגע בו אנו נמצאים ברגע הנוכחי. לאחר זמן מה, ההרגל של שמירה על ריכוז ינדוד גם אל מחוץ לאימונים ויסייע לכם בתפקוד היומיומי.

כוח סיבולת וגמישות

אנשים רבים מאמינים כי יוגה היא סוג של מדיטציה שמתרחשת בזמן שאתם לכודים בתנוחת בייגלה בלתי אפשרית. אך חשוב להבין כי החיבור בין הגוף והנפש יכול להתבצע גם בשלבים הראשונים של התרגול. כל התנוחות שכרגע אולי נראות כבלתי אפשריות, הן ברות השגה במידה ואתם מוכנים להשקיע ולהתמיד בתרגילים. כך במהרה תוכלו לגלות כי גם הגוף שלכם מעריך את המחויבות הזו. אתם נהיים חזקים יותר, בעלי סיבולת גבוהה יותר להישארות בתנוחות מאתגרות יותר ויותר. אנו בפראנה יוגה מזמינים אתכם להתארח בסטודיו שלנו ולגלות את הסודות הנפלאים של עולם היוגה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני