איך תעשו פילאטיס מכשירים כמו שצריך ?

פילאטיס הוא תרגול פיזי הכולל עבודה על איזון, בקרה על עבודת השרירים וחיזוקם, עבודה על גמישות ושיפור היציבות ושיווי המשקל. מתאמנים מעידים על שיפור ביכולות הקואורדינציה בעקבות האימונים, תחושת חיוניות מוגברת ותחושת חוזק. בנוסף, מדובר בספורט שיקומי המתאים לאנשים אחרי פציעות שנזקקים לעבודה מדויקת להחזרת תפקודי הגוף. פילאטיס מכשירים מכיל בתוכו עבודה עם ציוד שתורם רבות לחיזוק גופנו. בואו נעניק מתנה לאדם היקר לנו מכל- לעצמנו. סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס – הבית שלכם לתרגול פיזי מעמיק במרכז הארץ עם חללי אימון בתל אביב, גבעתיים ורמת גן.

פילאטיס מכשירים – מה זה אומר?

יש הבדלים בין סגנונות התרגולים האפשריים. פילאטיס מכשירים מומלץ במיוחד לאלו אשר רוצים לשפר את הגמישות, לשפר את שיווי המשקל וליהנות משלוות נפש מוגברת וכלים לעבודה על הנשימה בהרמוניה עם התנועה.  הציוד הנלווה כולל מיטה שלא נועדה למנוחה כלל. המיטה מעוצבת כקרש שטוח עם קפיצים בתוכו. ניתן להחליק קדימה ואחורה, ולשנות את יכולת ההתנגדות לפי מספר הקפיצים. חפץ נוסף בשימוש באימונים הוא החבית- כלי נהדר לשיפור הגמישות ומתיחת הגוף. מעולה ככלי שיקומי לאחר פציעה. מכשיר נוסף דמוי שולחן נקרא קאדילק- השימוש בציוד זה משמש גם הוא לשיפור היציבות וחיזוק השרירים. בנוסף, ניתן לאלתר ולהשתמש בחפצים שנמצאים בכל בית דוגמת כסא או שולחן.

יתרונות

לשימוש בציוד תומך יש יתרונות רבים ומוכחים. מכשירים אלו נועדו לתמיכה נלווית לגוף, ומאפשרים התנגדות דינמית ומשתנה בהתאם למספר הקפיצים. כך ניתן להתאים את הציוד לאופי האימון ולמידת היכולת של המתאמן. ספורט זה תורם לעידוד חילוף החומרים, מחזק את רצפת האגן שזה יתרון קריטי עבור נשים בכלל, ונשים בהיריון בפרט. פילאטיס מכשירים משמש גם כספורט שיקומי ועוזר בפציעות שונות ובייחוד בפציעות גב. בנוסף, מדובר בהתאמה מדויקת עבור אלו מכם שחיים שגרה של ישיבה ממושכת במשרד, מבלי תזוזות רבות. אימונים אלו יסייעו לכאבים הנוצרים מישיבה ממושכת שעות רבות.

קדימה להרשמה

אין ספק שהבנתם כבר עד כמה גופכם ונפשכם יכולים להיתרם מהרשמה לאימונים אלו. זה הזמן לשים את עצמכם במקום הראשון. היכנסו לאתר של פראנה יוגה ופילאטיס , הסטודיו הכי מומלץ במרכז הארץ, פשוט מצאו את הסניף הקרוב לביתכם ותוכלו לבחור מתוך מערכת השעות המקיפה והאיכותית  את השיעורים המותאמים ביותר עבורכם.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני