איך תעשו מדיטציה בתל אביב בצורה נכונה?

על פניו נשמע שתרגול מדיטציה וחיי העיר סותרים אחד את השני. התרגול הרוחני המציע לנו להתבונן בנשימה, לאפשר למחשבותינו לזרום ללא שיפוטיות ומבלי להתמקד באחת מהן, מסייעת לרוגע ולחוסן הנפשי. חיי העיר, לעומת זאת, מתאפיינים בקצב מהיר, רעשים, צפירות ותחושה של מרוץ. דווקא הכלים הרוחניים שניתנים לתרגול יומיומי יכולים לתרום המון לאלו החיים בעיר הגדולה והשוחקת לעתים! מדיטציה בתל אביב ההזדמנות שלכם לקחת רגע לעצמכם, רגע אחד קטן שיוצר השפעה גדולה ומרחיקת לכת על הבריאות הפיזית והמנטלית. פראנה יוגה ופילאטיס- החלל שמסייע להתפתחות הרוחנית שלכם. בואו לתרגל בצוותא, עם תדרוך מקצועי איכותי ותיהנו מתחביב חדש ומשמעותי במיוחד.

מדיטציה בתל אביב- שאלות נפוצות

פעמים רבות ניתקל בשאלה של לקוחותינו- "מדוע כדאי לתרגל יחד?" בתיאוריה, זה נשמע כי זה עלול להיות מסיח את הדעת ואפשר לתרגל לבד. קודם כל, נרגיע אתכם שבאמת אפשר לתרגל לבד, באמצעות מדריכים באינטרנט או אפליקציות שונות. יחד עם זאת, נמליץ על תרגול קבוצתי על מנת לאפשר עוגן קבוע בסדר היום המוקדש להשקעה עצמית ורוגע. דווקא הישיבה בקבוצה דוממת יכולה לתת תחושה שהתרגול אפשרי יותר. מעבר לכך, אנו שומעים שאלות אודות הסגנון ואופי התרגול. תוכלו לתרגל באופן קבוע מדי שבוע, ובכך להקדיש זמן עצמי מוגבר. בנוסף, אנו מציעים סדנאות העמקה ממוקדות הכוללות תרגולים שונים מן המזרח וגם מיינדפולנס. בואו לקבוצה לתרגול מדיטציה בתל אביב וצרו את תחושת העקביות וההתמדה הנדרשת כדי להפיק יתרונות רבים ושונים.

יתרונות

נושא זה נחקר לא מעט ונמצא כי ישנן סגולות בריאותיות, מנטליות וקוגניטיביות הנלוות להחלטה למדוט באופן קבוע. כך למשל, מחקרים מראים את השיפור ביכולות הקשב והריכוז ואף מגבירה את התהליכים הפנימיים הקשורים בעיבוד מידע עצמי. שיפור ביכולת מערכת העצבים לווסת תגובות פיזיולוגיות לטריגרים מעוררי דחק או לחץ.

מערכת השעות

סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס כולל מערכת שעות מקיפה עם למעלה מ-200 שיעורים שבועיים. כל אחד יוכל למצוא את עצמו במגוון הקורסים והסדנאות שאנו מציעים. הלימוד אצלנו איכותי, חם ומזמין. חשוב לנו שתצליחו לתרגל פרקטיקות רוחניות ולהכניס אותן לשגרת החיים הלוחצת.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני