איך תבצעו פילאטיס מכשירים רמת גן

סגנון האימונים אשר הומצא בידי ג'וזף פילאטיס כולל עבודה על חיזוק השרירים, שיפור הגמישות, עבודה על יציבות ושיווי משקל. אימונים אלו כבר מזמן כבשו את עולם הספורט בסערה, זאת מכיוון שהם עובדים על חיטוב תוך דיוק עבודת השרירים ומקנים יתרונות בריאותיים רבים ומגוונים. אז אם אתם גרים במרכז הארץ, פילאטיס מכשירים רמת גן יכולה להיות התאמה מדויקת בשבילכם. הכירו את סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס ותוכלו ליהנות ממבחר שיעורים מקצועיים עם צוות מומחים הקשוב לצרכים הייחודיים של כל אחד ואחת.

למי מתאים פילאטיס מכשירים רמת גן

סגנון אימונים זה מתאים לאלו מכם שרוצים לעבוד על חיזוק השרירים, שיפור הקואורדינציה ושיווי המשקל. מתאים במיוחד גם כאימון שיקומי לאחר פציעה. פילאטיס מכשירים רמת גן – עבודה על הגוף והנפש במחירים נגישים לכל כיס. לאימונים אלו סגולות מנטליות מכיוון שניתן דגש רב על הנשימות והזרימה הטבעית של הגוף במעבר מתנוחה לתנוחה. אם אתם אחרי פציעה, הצוות שלנו ידאג לעבור איתכם שלב שלב בדרך לשיקום, תוך התאמה של תרגילים ייחודיים המותאמים במדויק למצבכם הרגיש.

ציוד תומך

למכשירים תפקיד חשוב במיוחד בפעילות גופנית זו. המכשירים מכילים קפיצים בתוכם, אשר מאפשרים עבודה עם רמת התנגדות שונה. ישנם שימושים רבים ומגוונים לציוד התומך. בין חפצי הספורט תוכלו למצוא מיטת קפיצים, גליל, מכשיר הנקרא קאדילק ומדמה שולחן עם באר להישענות תומכת ומכיל גם הוא קפיצים בתוכו. תוכלו לעבוד גם עם חבית או גליל שיסייעו במתיחת הגוף ותרגול הגמישות. ניתן להשתמש גם בציוד יצירתי הקיים בכל בית כמו כסאות ושולחנות. פילאטיס מכשירים רמת גן- כל הציוד שיקדם אתכם אל עבר כושר גופני נהדר מחכה לכם בסטודיו במרכז הארץ.

יוצאים לדרך חדשה

סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס כולל מספר סניפים בתל אביב, רמת גן וגבעתיים- מקומות נגישים ונוחים להגעה. אצלנו תוכלו להתאמן ולשפר את שגרת חייכם תוך לווי מקצועי ונעים. חשוב לנו להתאים את האימונים המגוונים לכל אחד מכם, לכן אנו דוגלים ביחס אישי ותומך. עם מערכת שיעורים נרחבת כזו, אין אף תירוץ לא לצאת ולהתאמן, אז קדימה בואו נצא יחד לדרך חדשה ובריאה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני