איך תבחרו קורס מורי יוגה במקום הנכון?

אם ברצונכם לעסוק במקצוע רווחי, בעל ביקוש רב, שישרה עליכם רוגע ובנוסף תוכלו לעבוד בו מכל מקום בעולם- קורס מורי יוגה זו חווית הלמידה שאתם מחפשים. הקורס כולל 200 שעות למידה מעמיקה. בואו ללמוד עם המורים המובילים בתחום איך להפוך בעצמכם למורים מובילים. אז אם יש לכם את האהבה לתרגול ואתם מעוניינים לקחת את זה שלב אחד קדימה, זה הזמן. פראנה יוגה ופיאלטיס זה המקום בשבילכם להתחיל ולהתמקצע בתחום. בואו נצא לדרך משותפת

קורס מורי יוגה- כל הפרטים

לפי סגנונות היוגה השונים יש היקף שעות ותוכניות לימוד שונות. הרמה הבסיסית היא לרכוש 200 שעות לימוד המקנות לכם הבנה מעמיקה. בסיום שעות אלו, יש קורסים בהם תידרשו להשלים שעות נוספות, דוגמת לימודי אשטנגה הנמשכים שנתיים וכוללים חמש מאות שעות לימוד נוספות. בסיום הקורס תקבלו תעודת מורה יוגה מוסמך שתאפשר לכם לעסוק בתחום בכל מקום שתבחרו. ניתן להצטרף למסגרת קורס מורי יוגה כמתרגלים וותיקים, אך אפילו מתרגלים מתחילים יכולים להפיק רבות מהחוויה, לרכוש כלים ולעסוק בתחום בסוף הלמידה.

למי זה מתאים?

קורס מורי יוגה מתאים לכל אחד ואחת המעוניינים בחוויה זו. ניתן לעבור את הלמידה, גם מבלי לרצות לעסוק בתחום, אלא רק לשם העמקת הלמידה והכלים. פעמים רבות נשמע חששות העוסקים במידת הכושר הגופני או מידת הגמישות הנדרשת. שימו לב כי היוגה היא בראש ובראשונה תרגול רוחני באמצעות הגוף הפיזי! מה שאומר, שאין ביוגה תחרות או ציפייה, כל אחד נמצא במקום הנכון לו ולגוף שלו. בנוסף, לאורך מאתיים שעות למידה ניתן להבטיח שתראו שיפור והתקדמות ניכרת.

לפרטים והרשמה

אם בא לכם לצאת להרפתקה מרגשת, חווייתית ומעשירה- זה הזמן שלכם להירשם לקורס. מדובר ביציאה לדרך מקצועית ומרתקת, אשר בסופה ההזדמנות לעסוק במקצוע רווחי. אצלנו בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס ניתן לרכוש כלים מקצועיים בדרך הכי קשובה ונעימה שרק אפשר. אנו מקפידים על תהליך למידה מקצועי ומעמיק בידי מומחים בתחומם. בקורסים שלנו תקבלו יחס אישי ודיוק לפי מטרותיכם ושאיפותיכם האישיות. אז קדימה, זה הזמן לתת מתנה לגוף ולנפש.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני