איך פילאטיס בגבעתיים יעזור לכם?

תושבי מרכז הארץ כבר רגילים לחיות בצפיפות, עם רעש הצפירות ואורח החיים הדינמי והמשתנה. חיי העיר מזמנים לנו פיתויים רבים, כמעט קל לנו לשכוח להשקיע בעצמנו. השקעה עצמית לא אומרת בהכרח לצאת למסעדה, או לקנות בגדים חדשים. כדאי מאוד להשקיע בעצמנו גם באמצעות פעילות גופנית והקפדה על אורח חיים בריא. פילאטיס בגבעתיים- הדרך שלכם ליהנות משגרת אימונים פעילה ממש ליד הבית. סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס מסייעת לכם בדרך זו, עם צוות איכותי וקשוב. בואו נצא יחד לדרך משותפת.

פילאטיס בגבעתיים- סיפורו של ג'וזף מגיע למרכז הארץ

לפילאטיס היסטוריה מעניינת, אשר נחקרה רבות. ג'וזף פילאטיס ממציא השיטה, גדל כילד חולה במחלות כרוניות רבות. הרופאים ניבאו כי יישאר חולני לנצח, אך הוא לא היה מוכן לקבל את רוע גזירה זו. הוא הבין כי כדי לשקם את עצמו, עליו להתחזק. ג'וזף חקר רבות והביא מאפיינים מגישות שונות אודות בריאות וספורט. את כלל מאפיינים אלו יצר לכדי שיטת אימון, במסגרתה המציא תרגילים ומכשירים שונים הנועדו לסייע לאימונים. ניתן לראות כי ג'וזף צדק, ישנה חשיבות רבה בפעילות גופנית העובדת על חיזוק השרירים בצורה מדויקת, שיפור הגמישות, הקואורדינציה והיציבות. נמצא כי לאימון זה גם השפעה מנטלית ותרומה לתחושות רוגע והפחתת חרדה. כיום, מדובר באחד מסגנונונת האימונים הפופולאריים בישראל. המסורת של ג'וזף הגיע עד סטודיו פילאטיס בגבעתיים, מה שמוכיח כי מדובר בשיטה מוצלחת במיוחד שהתפרסמה בכל העולם.,

יתרונות

כאמור, הוכרז הפילאטיס כספורט שיקומי ולהגדרה זו הסברים רבים. ניתן לראות כי תרגול קבוע יוביל לחיזוק השרירים, שיפור דיוק מנח הגוף, עבודה על גמישות השרירים ושיפור שיווי המשקל. מדובר באימון המדויק כשיקום לאנשים אחרי פציעות. אם בא לכם להפיק את כל הטוב שיש לפעילות גופנית זו להציע מבחינה פיזית ומנטלית, פילאטיס בגבעתיים זו ההחלטה המדויקת בשבילכם.

יוצאים לדרך

סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס המומלץ בכל רחבי מרכז הארץ, הוא המקום שלכם לתרגל. בין אם אתם מתחילים או וותיקים, אצלנו תמצאו שיעורים במגוון רמות וסגנונות. איתנו תוכלו ליהנות משיפור הבריאות במחיר שווה לכל כיס ובאווירה נעימה ואינטימית, אשר רואה את הצרכים של כל אחד ואחת.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני