איך עובד שיטת שאדו יוגה ?

ה-Shadow מבוסס על הכתבים הטנטריים העתיקים העוסקים בהאתא יוגה. סדרות המבוא של אסכולה זו מבוססות על עבודת רגליים, על תנוחות פשוטות שמדמות את עולם החי ותנוחות המזכירויות אומנויות לחימה, ריקוד ושלל פעולות אנושיות. בסגנון זה ישנו שימוש בכיווני תנועה ספירליים על מנת ליצור תנועות שקטות ורצופות, תוך עבודה על הנשימה. סגנון ייחודי זה קיים בארץ כ-15 שנה, אך עדיין אינו מפותח בו במיוחד. אם ברצונכם להיחשף לעבודה פנימית שתורמת לרוגע ולדיוק, הגיע הזמן להצטרף לסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס– הבית שלכם לתרגול רוחני במרכז הארץ.

תרגול שאדו יוגה

השילוב בין תנוחות היוגה לאומנויות לחימה כוללת בתחילת כל תרגול סדרת תרגילים מרסנים. אלו נועדו כדי להכין את המתרגל למסע ארוך ולעתים קשה הניצב לפניו. התרגילים כאמור, עוסקים בתנועות מעגליות יחד עם עבודה על יציבות שמקורה גם באומנויות לחימה שונות. התרגילים מזמנים התבוננות עומק ושהייה בתוך תנוחה. כל אלו מלמדים אותנו לעצור לרגע בתוך החיים המודרניים ומובילים לתנועה שקטה ורצופה. תרגול שאדו יוגה  מסייע בשחרור החסימות והתחושה הנוקשה שמקבל הגוף. התמדה בשיעורים אלו תקנה יציבות, חוזק, יכולת התבוננות פנימית ושקט נפשי מוגבר.

דגשים

הדגש על הנשימה מציג את הדגש של תרגול שאדו יוגה על כוח החיים. התהליך היסודי של התרגולים, אורך זמן רב,  ובדרך לשם מחזק את הרגליים והמפרקים. התנוחות הספציפיות שעולות בצורה רפטטיבית וספורה, נועדו כדי להכין את המתרגל למצב הנקרא פראניאמה.  פראנה- נשימה, חיוניות ואנרגיה, יאמה- הרחבה. כלומר, הרחבת אנרגיית החיים. אין דגש על גמישות, ביצועיות או חוזק- הדגש העיקרי עוסק בנוכחות בנשימה.

הרשמה

אצלנו בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס המוכר, תמצאו את כל סגנונות היוגה. במערכת שלנו מעל 200 שיעורים שבועיים המתפרשים על פני שני סניפים בתל אביב וגבעתיים. המיקום המרכזי, איכות השיעורים ולוח הזמנים הדינמי הופכים את הסטודיו למקום מושלם בו כל מתרגל יוכל למצוא עצמו. יש מגוון רמות הנועדו גם למתחילים וגם למתקדמים. הגיע הזמן להקדיש רגע לאהבה, השקעה ודאגה עצמית. בתוך מרוץ החיים תנו לעצמכם מתנה של שקט ונשימה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני